Nieuw 2024 ABA - Strobe Salute Rocket

Tony

Administrator
Medewerker
Het heeft even geduurd maar daar zijn dan dan eindelijk.
In Amerika is dit 1 van de meest gemaakte rockets op de conventions. Als ze echt goed zijn dan weet je niet wat je hoort en ziet.
Er zit nog wel wat ruimte voor verbetering maar dat ze het in china geprobeerd hebben is al heel wat. Volgens de Amerikanen zijn strobe rockets en de screampijlen zoals hun ze maken erg gevaarlijk om te produceren.

painkiller

Registered User
Het heeft even geduurd maar daar zijn dan dan eindelijk.
In Amerika is dit 1 van de meest gemaakte rockets op de conventions. Als ze echt goed zijn dan weet je niet wat je hoort en ziet.
Er zit nog wel wat ruimte voor verbetering maar dat ze het in china geprobeerd hebben is al heel wat. Volgens de Amerikanen zijn strobe rockets en de screampijlen zoals hun ze maken erg gevaarlijk om te produceren.
Als ik me niet vergis worden deze in Duitsland geproduceerd en niet in China.

Wat de Amerikanen produceren is natuurlijk helemaal p0rno maar die kwaliteit zullen we hier helaas niet snel tegenkomen. Langzaam maar zeker komen ze wel steeds dichterbij:

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Als ik me niet vergis worden deze in Duitsland geproduceerd en niet in China.

Wat de Amerikanen produceren is natuurlijk helemaal p0rno maar die kwaliteit zullen we hier helaas niet snel tegenkomen. Langzaam maar zeker komen ze wel steeds dichterbij:
Dat klopt, made in Germany. Mooi dat dit eigen productie is. Dit lijkt me een mooi product

Bovenaan