painkiller
Registered User
Helaas niet, ik film eigenlijk zelden omdat ik er dan meer van geniet.we zijn onwijs benieuwd! toevallig een filmpje beschikbaar voor ons?
Helaas niet, ik film eigenlijk zelden omdat ik er dan meer van geniet.we zijn onwijs benieuwd! toevallig een filmpje beschikbaar voor ons?
Ik wel steef zal hem later even uploadenwe zijn onwijs benieuwd! toevallig een filmpje beschikbaar voor ons?
Als ik me niet vergis worden deze in Duitsland geproduceerd en niet in China.Het heeft even geduurd maar daar zijn dan dan eindelijk.
In Amerika is dit 1 van de meest gemaakte rockets op de conventions. Als ze echt goed zijn dan weet je niet wat je hoort en ziet.
Er zit nog wel wat ruimte voor verbetering maar dat ze het in china geprobeerd hebben is al heel wat. Volgens de Amerikanen zijn strobe rockets en de screampijlen zoals hun ze maken erg gevaarlijk om te produceren.
Dat klopt, made in Germany. Mooi dat dit eigen productie is. Dit lijkt me een mooi productAls ik me niet vergis worden deze in Duitsland geproduceerd en niet in China.
Wat de Amerikanen produceren is natuurlijk helemaal p0rno maar die kwaliteit zullen we hier helaas niet snel tegenkomen. Langzaam maar zeker komen ze wel steeds dichterbij:
Chinese versie
Hoe hoog komt die wel nietqua Strobe effect SUPER!
Topic: https://www.freakpyromaniacs.com/index.php?threads/strobo-killers.69652/Ook Lesli heeft door dat dit leuk spul is en het lijkt nog niet eens zo slecht uitgewerkt te zijn: