Aanstekerwinkel.nl Aanstekers

nitraat4life

Registered User
Re: Aansterwinkel.nl Aanstekers

Inderdaad enigste probleem bij DX, ook al aantal keer besteld en soms wacht je echt 3-4 weken. Verder wel super service. Overigens had ik een vraagje, heb een metaltorch en wou hem laatst buiten gebruiken alleen dat ging niet echt waaide telkens uit. Heb ook het gevoel dat die ene beetje leeg was en heb een fles gas gekocht alleen heb nou niet echt het gevoel dat ik hem echt vul??

Neem aan dat het gewoon die fles op het pinnetje aan de onderkant drukken is?

Yvez

Registered User

Inderdaad enigste probleem bij DX, ook al aantal keer besteld en soms wacht je echt 3-4 weken. Verder wel super service. Overigens had ik een vraagje, heb een metaltorch en wou hem laatst buiten gebruiken alleen dat ging niet echt waaide telkens uit. Heb ook het gevoel dat die ene beetje leeg was en heb een fles gas gekocht alleen heb nou niet echt het gevoel dat ik hem echt vul??

Neem aan dat het gewoon die fles op het pinnetje aan de onderkant drukken is?

Aansteker ondersteboven, fles op ventiel en drukken. Wel recht op het ventiel zetten.

corretje

Registered User

Goede levering binnen 1 dag. Alleen jammer van 7,50 verzendkosten moest in totaal 20 euro betalen. terwijl het 12,75 koste voor metaltorcher + refiller. Maarja dan heb in ieder geval wat en ik kreeg ook nog een gratis aansteker erbij die hervulbaar is. Handig voor als je metaltorcher leeg is en geen zin heb om naar huis te gaan

Gelukkig heb ik hem al 1-2 maanden geleden besteld want ik zie dat hij uitverkocht is :p

Yvez

Registered User

Goede levering binnen 1 dag. Alleen jammer van 7,50 verzendkosten moest in totaal 20 euro betalen. terwijl het 12,75 koste voor metaltorcher + refiller. Maarja dan heb in ieder geval wat en ik kreeg ook nog een gratis aansteker erbij die hervulbaar is. Handig voor als je metaltorcher leeg is en geen zin heb om naar huis te gaan

Gelukkig heb ik hem al 1-2 maanden geleden besteld want ik zie dat hij uitverkocht is :p

De 300ml/90ml gasbussen passen niet door de brievenbus, dat maakt het gelijk een stuk duurder om te verzenden. Een losse aansteker zal rond de 2 euro komen.

corretje

Registered User

Ik weet dat je er niks aan kan doen ;) Het zijn gewoon de dure tarieven van tnt.
En bedankt voor die aansteker met de tekst aanstekerwinkel.nl

Yvez

Registered User

Inmiddels is de PyroTorch weer op voorraad.

Ik bied nu ook de mogelijkheid om reeds vooruitbetaalde orders af te halen, zie optie afhalen tijdens bestel proces. Dit scheelt uiteraard aanzienlijk in de verzendkosten.

Markie

Registered User

Eergister deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.10634 aanstekert besteld. Had die hele comments niet eens gezien, gewoon op het oog uitgekozen.. De beoordelingen zijn (as usual) gevarieerd, maar ik zie wel wat het ding doet. Is volgens mij wel betrouwbaar maar wordt erg heet als je hem lang laat branden. Maar dat heb ik toch niet nodig :smile1:

Ik hoop dat je hem nog voor 31 december binnen krijgt ;)

Inderdaad nog niet binnengekomen :push:

Yvez

Registered User

Wegens opruiming aangeboden een partij met defecte aanstekers maar ook goede aanstekers. Door het combineren van onderdelen kunnen er nog een flink aantal werkende aanstekers van gemaakt worden. Dit is natuurlijk alleen geschikt voor de knutselaars onder ons!

Het gaat om ca. 4x wpt-4000
50 a 100 SuperLighters (deluxe)
Op internet zijn filmpjes te vinden van deze brander
Losse onderdelen/voetstukjes en accesoires.

5nbq6W5oKO2HrH1rHPIutA==.jpg

Bieden kan op marktplaats: http://verzamelen.marktplaats.nl/ro...OC2rMXyOwvM5/EBzMWOT5fr39ykZpN&fta_ind=6&fs=1

Markie

Registered User

Over op de valreep gesproken.. vandaag is mijn aanstekert binnengekomen :blink:

Beter laat dan té laat. Het is een puik ding, heeft echter wel soms de maar al te bekende aansteker-bug dat hij soms gewoon maar niet wil, ondanks dat er gas in zit. Maar dat is een kwestie van ff blijven proberen dan doet ie het wel lekker. Gasvoorraad is niet al te groot, de navulbus hou ik dan ook maar bij de hand. Maar hij doet het wel lekker verder :)

Overigens ook een normale aansteker (geel met oranje, en een zilveren knop) van 3 euro gekocht bij xenos, echt een absurd ding.. denk wel een keer of 100 geprobeerd (niet achter elkaar :cheesy:) maar dat ding heeft nog geen 1 keer gefaald. Kortom, het gaat wel branden hiero.

Yvez

Registered User

Over op de valreep gesproken.. vandaag is mijn aanstekert binnengekomen :blink:

Beter laat dan té laat. Het is een puik ding, heeft echter wel soms de maar al te bekende aansteker-bug dat hij soms gewoon maar niet wil, ondanks dat er gas in zit. Maar dat is een kwestie van ff blijven proberen dan doet ie het wel lekker. Gasvoorraad is niet al te groot, de navulbus hou ik dan ook maar bij de hand. Maar hij doet het wel lekker verder :)

Overigens ook een normale aansteker (geel met oranje, en een zilveren knop) van 3 euro gekocht bij xenos, echt een absurd ding.. denk wel een keer of 100 geprobeerd (niet achter elkaar :cheesy:) maar dat ding heeft nog geen 1 keer gefaald. Kortom, het gaat wel branden hiero.

Welke aansteker is het? zet je gastoevoer wat hoger, deze zit meestal aan de onderkant.

Markie

Registered User

Geen bal aan die aansteker gehad, had hetzelfde probleem als alle andere aanstekers als er een zuchtje wind staat. Afgelopen nou, morgen ga ik een vlammenwerper halen.

Bovenaan