Aanstekerwinkel.nl Aanstekers

nitraat4life

Registered User
Re: Aansterwinkel.nl Aanstekers

Super, Dinsdag 2x MetalTorch besteld, en vandaag al in huis. Goed ingepakt in bubbeltjes en lekker snel. Aansteker is ook heel degelijk en mooi vlam, ga hier zeker veel plezier van hebben! Bedankt

GMP82

Zilveren Member

Ik heb pas een creme brulee gescoord bij de xenos voor 8 euro. Doet het prima... je kan er overigens een eng grote vlam mee creeeren én je kan hem instellen dat ie continu blijft branden. Vreemd genoeg zit er geen lock-beveiliging op.

Red Eagle

Registered User

Ik heb pas een creme brulee gescoord bij de xenos voor 8 euro. Doet het prima... je kan er overigens een eng grote vlam mee creeeren én je kan hem instellen dat ie continu blijft branden. Vreemd genoeg zit er geen lock-beveiliging op.

Kun je hem een beetje omschrijven of heb je er een foto van?
Heb namelijk een tijdje terug ook een bij de Xenos opgehaald maar vond het een mega ..:sick::mad:... apparaat Die van mij is zwart met zilver en bij de loop zit een zwart wieltje dat je kan draaien voor de vlam.Er zit inderdaad een lock funtie op en geen beveiliging.Aan de achterkant zit een zilveren rond knopje wat je in moet drukken.Bovendien gaat ie bij het eerste de beste zuchtje wind gewoon uit!!!

Weet niet of we het nu over dezelfde hebben maar de mijne is goed gevuld en geeft een vlametje van max 1cm.!!
misschien heb ik een maandag morgen product?

Heb overgens nu de Creme brulee brander van de Lidl gekocht (zie posts hierboven)En die doet het met een vlam van minimaal 10 cm gewoon super:idea:

Was dan ook wel wat duurder namelijk 20 euro.

EDIT ik heb nog even aan de onderkant gedraaid en het voetje eraf gehaald.Hij doet het nu aanzienlijk beter en je hoort het gas ook echt eruit knallen.Zat er toch iets niet helemaal goed :bigsmile:

Laatst bewerkt:

stefano11

Registered User

zoohw... dit is echt een super site :nuts: (niet sarcastich hoor) ik had hier een keer 2 aanstekers besteld maar ik was zo dom om de verkeerde postcode in te vullen:bigsmile: toen effe een telefoontje gepleegd aan www.aanstekerwinkel.nl en ik kreeg die producten een paar dagen daarna gewoon thuis zonder extra verzondkosten en ook een top service ik zal hier graag weer kopen en als ik jullie was zou ik hier ook gaan kopen niet twijfelen ze zijn ook zo goedkoop ik heb in totaal nu 4 aanstekers hier gekocht de: Pyrotorch 2x Metaltorch 1x sigaret aansteker 1x en 2x universeel aansteker gas voor 40,10. dat was het dus als ik jullie: was snel inkopen doen. :idea:

GMP82

Zilveren Member

Kun je hem een beetje omschrijven of heb je er een foto van?
Heb namelijk een tijdje terug ook een bij de Xenos opgehaald maar vond het een mega ..:sick::mad:... apparaat Die van mij is zwart met zilver en bij de loop zit een zwart wieltje dat je kan draaien voor de vlam.Er zit inderdaad een lock funtie op en geen beveiliging.Aan de achterkant zit een zilveren rond knopje wat je in moet drukken.Bovendien gaat ie bij het eerste de beste zuchtje wind gewoon uit!!!

Weet niet of we het nu over dezelfde hebben maar de mijne is goed gevuld en geeft een vlametje van max 1cm.!!
misschien heb ik een maandag morgen product?

Heb overgens nu de Creme brulee brander van de Lidl gekocht (zie posts hierboven)En die doet het met een vlam van minimaal 10 cm gewoon super:idea:

Was dan ook wel wat duurder namelijk 20 euro.

EDIT ik heb nog even aan de onderkant gedraaid en het voetje eraf gehaald.Hij doet het nu aanzienlijk beter en je hoort het gas ook echt eruit knallen.Zat er toch iets niet helemaal goed :bigsmile:

Ik denk dat we het over dezelfde hebben. Hij staat (stond) inderdaad op een voetje. Het handvat is geheel rond, stevige grip dus. Er zit een rond drukknopje op en inderdaad een wieltje aan de zijkant, waarmee je em op continu kan zetten. Heb em nog niet in de wind getest. Onderop zit inderdaad een draaischijfje die je met een munt kan draaien om de vlam te regelen.

Red Eagle

Registered User

We hebben het inderdaad over dezelfde.
Heb er nu aan gedraaid en weer opnieuw gevuld.
Je krijgt hem nu niet goed meer uit zelfs niet bij een beetje wind.
Had hem toch niet goed ingesteld denk ik want hij doet het verder prima.
Heb er nu dus 2 de kleine variant van de Xenos kan ik nu dus goed gebruiken voor overdag met de kleinere dingen.En de Grote van de Lidl voor de cake's s'avonds.

PyroPlop32

Registered User

Snap niet waarom dat hier gemeld moet worden martijntjuh.

Laat yves lekker zijn eigen shopje runnen en uitstekende service leveren, dat wilt bij dealextreme of andere chineze sites nog weleens anders zijn.

net zoals al die andere forumleden die het over aanstekers van de Xenos en lidl etc hebben, daar is dit topic niet voor bedoeld!

en nu weer on topic over de aanstekerwinkel aanstekers die te koop zijn bij de aanstekerwinkel !

Laatst bewerkt:

polleke45

Registered User

werken deze echt goed want ik lees op verschillende reacties op de youtube vids dat ze gewoon makkelijk uitgaan door wind enzo

Roeland FPM

FPM Filmer

Heb er al velen versleten en werken gewoon goed, waaien niet snel uit maar wanneer er viezigheid van bijv. visco in komt werken ze al gauw niet meer. Rond de middag gaf mijn Pyrotorch brander het helaas al op.

Yvez

Registered User

Ik haal mijn aansteker bij dealextreme.com precies dezelfde voor stukken minder.
Volgens mij haalt Yvez ze hier ook vandaan.
Kijk maar is op deze pagina:
http://dealextreme.com/products.dx/category.809

Enkele van de aanstekerwinkel.nl producten komen van Dealextreme, de meeste artikelen van Europese leveranciers. Dit zijn geteste en gekeurde artikelen. Ik kan producten uit voorraad leveren. Bij DX kan het weken (en veel langer!) duren. Vooral handig als er net voor de feestdagen besteld wordt :cool: Tevens heb ik met BTW afdracht en andere zakelijke kosten te maken en lever ik met garantie.

Yvez

Registered User

werken deze echt goed want ik lees op verschillende reacties op de youtube vids dat ze gewoon makkelijk uitgaan door wind enzo

Ik heb er nooit problemen mee, dat een Jetflame brander soms moet worden afgesteld en bijgevuld lijkt mij eerder een probleem. Wat betreft vuil op de vlammond: ik gebruik diverse branders al enkele jaren met oud en nieuw en Fallas en doen het nog goed. Mits je wel uitkijkt met de vonken van het lont.

Subarashii

Registered User

Ik ben van plan om vandaag of morgen de MetalTorch te bestellen maar welke refill is nou handiger de kleine 18ml of meteen maar een grote van 300ml?

Kobajo

FPM Filmer

Ik ben van plan om vandaag of morgen de MetalTorch te bestellen maar welke refill is nou handiger de kleine 18ml of meteen maar een grote van 300ml?

Ik vind zelf de kleine refill erg handig. Stop je ook wat makkelijker in je zak dan een busje van 300 ml.

Subarashii

Registered User

Ik denk dat ik toch de kleine refill erbij neem. Hoeveel ml gaat er trouwens in de Metaltorch? Ik kan dit niet terug vinden op de aansteker site. Weet ik ook ongeveer hoeveel refill ik moet bestellen

Yvez

Registered User

Ik denk dat ik toch de kleine refill erbij neem. Hoeveel ml gaat er trouwens in de Metaltorch? Ik kan dit niet terug vinden op de aansteker site. Weet ik ook ongeveer hoeveel refill ik moet bestellen

Ongeveer 20ml voor MetalTorch. De kleine refills passen niet goed op het ventiel van de metal en pyrotorch, het beste zijn de 90 en 300ml die passen perfect.
De 90 en 300ml gasbussen passen niet door de brievenbus, dus hogere verzendkosten!

Remy669

Registered User

Bij die Pyro Torch staat dat hij 1300 graden wordt, is dat niet wat erg heet? Of wordt elke aansteker zo heet? :p

Subarashii

Registered User

Naar mijn mening, als ik zo de filmpjes vergelijk, is de MetalTorch niet veel groter.

Net trouwens de MetalTorch, 90ml en 300ml refill besteld....

Bovenaan