Aanstekerwinkel.nl Aanstekers

nitraat4life

Registered User
Re: Aansterwinkel.nl Aanstekers

Na je bezoek aan de Rijswijkse vuurwerkhal zeker Tony haha?

Heb vorig jaar een Zippo beviel me prima.. goede degelijke dingen gaan altijd aan en makkelijk hervulbaar.. alleen lijk zon creme brander me beter.. mischien is voor erbij eentje kijken dit jaar.

Yvez

Registered User

Ik heb 2 jaar lang deze op de foto gehad. Echt een wereld ding maar eigenlijk iets te groot. Maar blijven gaan als een gasbanaan. Nooit een problemen mee gehad.

52_471_28.jpg

Ik ga hem zelf weer proberen te kopen.

Ik heb Pyrotrick ook weleens met zo'n ding rond zien banjeren tijdens Fallas, dit is best een groot apparaat is het niet?

Momenteel ben ik aan het kijken of ik deze dingen onder 34,95 kan leveren aan ons freaks. Ik vind hem zelf ook wel ruig. Heb je interesse dan kan je mij PM sturen dan weet ik een beetje of er animo voor is.

Yvez

Registered User

Ik verwacht ze te kunnen leveren voor 29,95 incl. BTW. Onder voorbehoud!

Tony

Administrator
Medewerker

Ik verwacht ze te kunnen leveren voor 29,95 incl. BTW. Onder voorbehoud!

Het is inderdaad een groot ding maar tegenwoordig moet ik wat grotere jassen kopen dus heb ik ook groteren zakken. Maar ik vind hem top dus als jij hem kan leveren dan neem ik hem mee.

pyrotrick

Registered User

Klopt Yvez,

ik heb ook zo'n ding, ooit gekocht bij een horeca groothandel. Heb dat ding nu 5 jaar en heb in de tussentijd al 5/6 kleinere versleten. Hij is wat groot maar geeft een vlam van +/- 10cm maar net zoals Toon zegt dat ding blijft maar gaan.

Grtz PAtrick

btw denk dat ik er toen ook rond de dertig euro voor betaald heb.

HocusPocus.Pyro

Registered User

Ik vermoed dat deze brander qua "vlam-prestaties" erg op een ander model dat destijds ook bij de Gamma te koop was. Die heb ik ook al een tijdje, alleen weigerde 'ie een paar keer.
Hier een oud plaatje van de Pyromaniac die ik op FPM kon vinden. Hier nog eentje.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

De eerste bij detmer dat is hem! De 2de is hem niet.
De vlam die je bij Detmer ziet kan je aanzienlijk kleiner maken.

flashbanger

Registered User

Doe het nu alweer een poosje met een brandertje welke men gebruikt bij het goudsmeden en hardsolderen enz. Met een wattip met ontvetter pitje schoonmaken en klaar is Kees, natuurlijk regelbaar zowel in vlamgrootte als ook vlamintensiteit, van kaarsvlammetje tot minilasbrandertje dit gaat d.m.v. smoren of extra zuurstof.
Grappig is dat je hem gewoon kunt laten branden omdat het voorste gedeelte van een keramisch materiaal is zodat ie tussen de potten door niet uit hoeft.
Heb hem ooit via Conrad.nl weten te bemachtigen geloof dat ze vier tientjes doen tegenwoordig. Misschien hebben jullie hier wat aan.

500226.jpg

Laatst bewerkt:

Red Eagle

Registered User

Ze zijn binnen en te bestellen via:
Hendi Crème Brûlée Torch

hendi.jpg

Geweldig mooi aansteker (prijs is overgens 29,95) maar welke vinden jullie nou het meest geschikt voor je vuurwerk.
Heb uiteraard op de site www.aanstekerwinkel.nl gekeken en daar staan er ondertussen zoveel dat ik niet meer weet welke nou het beste is om mijn vuurwerk af te steken.
De een heeft een beter vlam,de ander is makkelijker schoon te maken/houden,en
weer een ander is beter na te vullen.

wil er eigenlijk alleen maar mijn vuurwerk mee kunnen afsteken en gebruik hem voor de rest niet.Wat is nou de beste keus?

alvast bedankt

Red Eagle

Registered User

Misschien dat de Lidl weer komt aan het eind van het jaar met crem brullee branders.
Deze zijn niet goedkoop, maar wel zeer goed!! de vlam is zo'n 20cm lang en heeft een hoop kracht.
Het voordeel daarvan is, dat je niet met de monding bij het lont hoeft te komen, zodat er geen zooi inkomt, waardoor die dienst gaat weigeren

Bij de Lidls in Duitsland komen eind van de week weer Creme brulee branders binnen.
Deze aanbieding geldt een week ( zie foto) via www.lidl.de kun je ze ook vinden.
Hen laatst ook een creme brulee brandertje gekocht bijde Xenos maar dat vind ik maar een K...te ding zoals Vonk een paar posten terug ook al aangeeft.
De creme brulee brander van de lidl moet trouwens 19,95 gaan kosten.En ziet er net zo uit als de brander hierboven.Of ie het ook net zo goed doet weet ik niet!

Bijlagen

• Creme brulee brander.jpg
    Creme brulee brander.jpg
    53,9 KB · Weergaven: 11
  • 7180c80a-0501-43f4-8bb8-7f7d48589702.jpg
    7180c80a-0501-43f4-8bb8-7f7d48589702.jpg
    49,1 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:

Yvez

Registered User

wil er eigenlijk alleen maar mijn vuurwerk mee kunnen afsteken en gebruik hem voor de rest niet.Wat is nou de beste keus?

alvast bedankt

Voor knalvuurwerk (uit de hand) is een kleinere aansteker handiger, bijv. MetalTorch of de Professional Hyper Torch.
Voor een showtje aansteken, dus vaak gebukt en gestrekte arm, vind ik een grotere brander fijner. Zoals de PyroTorch of de Hendi Creme Brulee.

Poziloc

FPM Hangouderen

Bij de Lidls in Duitsland komen eind van de week weer Creme brulee branders binnen.
Deze aanbieding geldt een week ( zie foto) via www.lidl.de kun je ze ook vinden.
Hen laatst ook een creme brulee brandertje gekocht bijde Xenos maar dat vind ik maar een K...te ding zoals Vonk een paar posten terug ook al aangeeft.
De creme brulee brander van de lidl moet trouwens 19,95 gaan kosten.En ziet er net zo uit als de brander hierboven.Of ie het ook net zo goed doet weet ik niet!

Die doet het zeker goed, ik heb deze vorig jaar aangeschaft en er ruim 16 uur mee gestookt

patje307

Registered User

kuchenproficremebruleebrander.jpg

heb deze (merk: kuckenprofi) al wel een jaartje of 4, en werkt nog steeds super goed, mooie grote flam en heel erg slank, top ding. is overigens wel duur.(27.50)

Greetzzz

Laatst bewerkt:

slabbetje

Registered User

Worden er nog aanstekers verkocht bij de Marskramer ?
Ik wil namelijk een aansteker kopen voor max 10,- iemand enig idéé
Liefst in de buurt van duiven (zevenaar) mischien die marskramer ?
Welke winkels ik in de buurt heb: Blokker / Marskramer / Lidl / Kuitvat / Eggermont (Tabakzaak) dit was het wel waar ze mogelijk dit kunnen verkopen jullie iets ?

Ik hoop een paar reacties te krijgen met waar ik deze aansteker(s) kan vinden. Bedankt.

Red Eagle

Registered User

Zou ik toch gaan voor de lidl dan maar 10 euro duurder maar dan heb je wel een goede.

De andere winkels ken ik niet en weet dus ook niet of ze iets in hun assortiment hebben.

Voor meer info zie link nar Lidl site een paar posten hierboven

Bijlagen

• 7180c80a-0501-43f4-8bb8-7f7d48589702.jpg
    7180c80a-0501-43f4-8bb8-7f7d48589702.jpg
    49,1 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:

slabbetje

Registered User

Hmm Ja kan maar ik wil toch echt maximaal 10,- neerleggen,
Ik zie die aansteker van de Marskramer wel zitten zoals gezecht,
Is die daar nog wel verkrijgbaar ?
Bedankt.

Red Eagle

Registered User

Hmm Ja kan maar ik wil toch echt maximaal 10,- neerleggen,
Ik zie die aansteker van de Marskramer wel zitten zoals gezecht,
Is die daar nog wel verkrijgbaar ?
Bedankt.

FF google gebruiken en je weet het!!!:idea::idea:
Hij staat niet op de site en ook niet in de folder.
Ga er dus maar vanuit dat hij er niet meer is.
Zal ook nog wel een telefoon nummer op staan dus als je wil weten of ie nog komt
kun je nartuurlijk ook ff bellen:idea:
http://www.marskramer.nl/index.php

slabbetje

Registered User

Vandaag Langs gegaan en ze moetten nog binnenkomen!
De Actieprijs van 7,99 is dus ook nog niet Geldig!!
In de maand November - December liggen ze er weer voor 7,99 IPV 9.99

Groeten Kevin.

Laatst bewerkt:
Bovenaan