Aanstekerwinkel.nl Aanstekers

GateKeeper

Registered User
Re: Aansterwinkel.nl Aanstekers

Yvez,

ik heb een aantal dingen besteld op de 1e kerstdag is het mogelijk dat ik ze voor oudjaarsdag binnen heb?

greets,
Gate

GateKeeper

Registered User

ik heb de WTP-5000 ondvangen en hij is helemaal kapot de ventiel is lek en de kop was kapot en de PyroTorch heb ik nog niet ondvangen :(

hopelijk komt de PyroTorch nog binnen

Ik heb ook nog een mail via de aanstekerwinkel.nl gestuurd !

Yvez

Registered User

ik heb de WTP-5000 ondvangen en hij is helemaal kapot de ventiel is lek en de kop was kapot en de PyroTorch heb ik nog niet ondvangen :(

hopelijk komt de PyroTorch nog binnen

Ik heb ook nog een mail via de aanstekerwinkel.nl gestuurd !

You've got mail.

Ylke

Registered User

heb dit jaar met oud en nieuw de pyrotorch besteld en gebruikt om het vuurwerk aan te steken maar ik moet zeggen een top aansteker de gehele dag en avond gebruikt.

niet uitgewaait, ben er zeer tevreden over TOppie YVEZ

Snutareen

Registered User

Ik had afgelopen jaar een probleem met de Pyrotorch. Toen ik hem ontving was hij leeg (zal wel goed zijn) maar kreeg er 2 blauwe flesjes gas gratis bij. Ik vulde hem met het gas en hij deed het gedurende 5-10 seconde, toen leek hij al leeg te zijn. Ik probeerde het met langer vullen, maar het leek alsof hij geen druk binnenin kreeg. De vlam begon groot en werd snel kleiner tot hij doofde. Dus ik heb mijn vuurwerk moeten afsteken terwijl ik na iedere 2 lontjes hem weer 30 seconde moest bijvullen. Dus mijn vraag is hoe dit probleem komt en wat ik hieraan kan doen.

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User

Klinkt ernaar dat het ventiel in de vulopening kapot is, ik heb type's gezien waar je deze eruit kan draaien en kan vervangen, maar ik weet niet of dat bij deze ook kan.

Neem even contact op met yves, en dan denk ik dat het goed gaat komen!

ex-shooter

Registered User

Ook ik ga dit jaar genieten van deze aanstekers...::nuts:
Mijn oude Hotspotje was dringend aan vervanging toe.

Yvez heeft ze net gebracht hier, en ik ben er superblij mee. Perfecte service, snelle levering, en de prijs is zeer betaalbaar.

Ik heb 3 modellen gekozen, en er een mooi plaatje van gemaakt...
snc10526pl7.jpg

Yvez, harstikke bedankt man:bigsmile:

Grtzz TB

De middelste versie ligt nu in de winkel bij xenos voor 7,- werkelijk perfect ding voor vuurwerk (met een druk op de knopp aan en uit, goede vlam geen aparte gaskraan als bij meeste brandertjes...

vonk

FPM Moderator
Medewerker

De middelste versie ligt nu in de winkel bij xenos voor 7,- werkelijk perfect ding voor vuurwerk (met een druk op de knopp aan en uit, goede vlam geen aparte gaskraan als bij meeste brandertjes...

Vond het maar een onding, een paar stukken vuurwerk ermee kunnen aansteken en ding zat gelijk verstopt. Een poging gedaan om het weer werkend te krijgen maar dit mocht niet baten.
Gelijk maar in de prullenbak gegooid.

Poziloc

FPM Hangouderen

Misschien dat de Lidl weer komt aan het eind van het jaar met crem brullee branders.
Deze zijn niet goedkoop, maar wel zeer goed!! de vlam is zo'n 20cm lang en heeft een hoop kracht.
Het voordeel daarvan is, dat je niet met de monding bij het lont hoeft te komen, zodat er geen zooi inkomt, waardoor die dienst gaat weigeren

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Bij de Gamma en andere doe het zelf zaken, kan je camping gazz branders kopen.
Je doet er een camping gazz busje in en stoken maar.

Ik ben van plan om zo'n campinggazz brander te kopen.
Want vorig oud en nieuw, stopten steeds me aanstekers er mee.

Je kan er ook goed mee solderen, handig om een vuurpijl afschiet installatie mee te maken....:smile:

237247.jpg

Laatst bewerkt:

HocusPocus.Pyro

Registered User

Voor wat het waard is: Ik heb meerdere jaren geleden de Leopold Candyman Crème brûlée-brander gekocht. Ik heb echt HEEL VEEL verschillende gasaanstekers gekocht, heel groot tot zeer klein. Ik gebruik ze veel. Maar de Leopold Candyman was echt de beste van allemaal. Hij was best duur, maar... hij gaat al erg lang mee; dus waar voor je geld. Ik kan ze alleen niet meer gemakkelijk online vinden... en, als iemand ze kan vinden, wie durft dan te garanderen dat het dezelfe TOP kwaliteit is...?? Anyway, my 2 cents.

UPDATE: Nu heb ik vandaag gebeld met de verkoper van deze top brander, en blijkt dat die compleet uit het assortiment is gehaald... Ik heb zelfs doorgevraagd naar de importeur, maar het is echt geen hoopgevend verhaal.

Inderdaad ik ben ook wel benieuwd of er een goed antwoord is op de bovenstaande vraag...

Laatst bewerkt:

de pyromaniac ©

Registered User

Voor wat het waard is: Ik heb meerdere jaren geleden de Leopold Candyman Crème brûlée-brander gekocht. Ik heb echt HEEL VEEL verschillende gasaanstekers gekocht, heel groot tot zeer klein. Ik gebruik ze veel. Maar de Leopold Candyman was echt de beste van allemaal. Hij was best duur, maar... hij gaat al erg lang mee; dus waar voor je geld. Ik kan ze alleen niet meer gemakkelijk online vinden... en, als iemand ze kan vinden, wie durft dan te garanderen dat het dezelfe TOP kwaliteit is...?? Anyway, my 2 cents.

UPDATE: Nu heb ik vandaag gebeld met de verkoper van deze top brander, en blijkt dat die compleet uit het assortiment is gehaald... Ik heb zelfs doorgevraagd naar de importeur, maar het is echt geen hoopgevend verhaal.

Ik weet niet of het deze brander hieronder is die jij bedoel Meneer HocusPocus.Pyro

534660_593793.jpg

Je kan hem hier bestellen voor € 19,50
Verzend kosten voor naar nederland is € 8,99

Groetjes de pyromaniac © :blink1:

HocusPocus.Pyro

Registered User

Thanks, that's the one! Exactly. Ik ga ze benaderen of het product wat ze mij zouden opsturen gelijk aan de afbeelding is, en als het m is, ga ik er een paar bestellen. Er is ook een nieuw model in omloop, en daar weet ik niet van of ie ook zo goed is.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

Ik heb 2 jaar lang deze op de foto gehad. Echt een wereld ding maar eigenlijk iets te groot. Maar blijven gaan als een gasbanaan. Nooit een problemen mee gehad.

52_471_28.jpg

Ik ga hem zelf weer proberen te kopen.

Tony

Administrator
Medewerker

Ik zie hem net staan op Smulweb.nl voor €34,95
Hij is niet goedkoop maar ik vond hem echt helemaal toppie. Hij is mee naar Fallas geweest en heeft 2 oud en nieuw overleefd. Nou, wat wil je nog meer haha.

KoenL

Registered User

Ik zie hem net staan op Smulweb.nl voor €34,95
Hij is niet goedkoop maar ik vond hem echt helemaal toppie. Hij is mee naar Fallas geweest en heeft 2 oud en nieuw overleefd. Nou, wat wil je nog meer haha.

Klik voor de directe link, ik kon hem eerst niet vinden.:embarrest:

HocusPocus.Pyro

Registered User

Tony, heb je n foto van de vlam? En, ik neem aan dat de kop ook vies is geworden? Dat gebeurd namelijk uiteindelijk altijd, in ieder geval n beetje. Daarom ben ik zo fan van die Leopold Candyman, want dat model wat ik had, gaat gewoon door, net als n Duracell konijn.

Ik vermoed dat hier is verschil zit. Het ene technische ontwerp van de branderkop is niet gelijk aan het andere... De precieze plaats van de vonkontlader (meestal via n geisoleerde draad), het piezo element, etc etc... het maak het verschil tussen dag en nacht. Ook hebben sommige branders gewoon een te zwakke vlam, te weinig gasstroming en of voorvermening met lucht. En sommige andere vlammen, vooral grote joekels (waarvan je de gasfles vast houd), hebben een te 'lompe' brede vlam. Als is dat voor het groffe stookwerk op O&N ook goed te doen. Maar ik zoek een relatief klein strak vlammetje.

Tony

Administrator
Medewerker

Deze kan je doormiddel van de knop stellen maar ik vond hem behoorlijk groot en strak branden., Niet uit te krijgen. Belangrijk is ook om niet de lontjes in het gat te steken waar de vlam uitkomt wat nogal vaak gebeurt als mensen rotjes af staan te steken. Dan zit ie ook gewoon erg snel vol met troep.

Deze branden heb ik toen zelf bij Horeca groothandel Zegro in de Spaanse Polder gekocht. Echt een prof. brander, Ik heb geen foto van de vlam.

Bovenaan