Aanbod (online)folders Duitsland 2012/2013

paulus01

Registered User
Dit jaar heb ik maar weer eens in NL geshopt - na een paar jaar in Duitsland te zijn geweest, vond ik het meeste toch niet fantastisch. Ja, je krijgt waar voor je geld, maar ik wil nu een keer wat meer Oe en Aa vuurwerk ;) Uiteraard dient het budget daar op aangepast te worden.

Toch is voor een budgetbewuste koper veel leuk spul in DE te halen en zeker als het in een projectje gegoten wordt, kun je leuke dingen doen.

En laten we eerlijk zijn: het is gewoon super leuk om door die supermarkt te struinen en je winkelkar vol te laden :)

paulus01

Registered User
Nice:) Daar staat de phoenix nog wel in het assortiment. Aanrader voor diegenen die deze pot nog niet kennen (was tot dit jaar ook bij de Aldi te koop). Leuk om mee te combineren :p

grunnn

Registered User
de black ice is ook goedkoper geworden dit jaar volgens mij 16,99 bij de lidl
haal er denk ik 2 op heb namelijk nog 1 in de kast staan van vorig jaar
beter te veel dan te weinig hahahah

larsie80

Registered User
juist mooi man wel weer het zelfde al de jaren daar voor
maar ben nu al 200 euro lichter als i kme lijstje op tel en dat allen al voor de aldi
ach ja het is 1 keer in het jaar bam
Ja idd, het is weer mooi! Alleen ik haal altijd bij aldi-süd, en voor minder geld ;)

mrx14

Registered User
ik vond op de lidl site ook iets van vuur werk .
http://www.lidl.de/de/Feuerwerk-ab-28-12

misschien had iemand al iets gevonden maar ik had het niet zo snel gevonden op dit topic .
sorry mocht het geplaatst zijn.
ik heb nog niet zo vaak iets gepost .
mocht de link niet goed zijn zou iemand deze willen fixen zodat anderen er makkelijker kunnen komen.

joost

Registered User
Weet iemand de dichtsbijzijnde Posten Borse vanuit Nijmegen/Arnhem ? Want die Phoenix moet ik toch wel hebben ;).
Of zijn er nog andere winkels die de Phoenix nu verkopen ?

nismo

Registered User
Weet iemand de dichtsbijzijnde Posten Borse vanuit Nijmegen/Arnhem ? Want die Phoenix moet ik toch wel hebben ;).
Of zijn er nog andere winkels die de Phoenix nu verkopen ?

Zou eerst eens informeren, want er staat mij iets bij dat je een pasje moet hebben om iets te kunnen kopen.maar weet niet zeker meer of dat deze winkel is.

joost

Registered User
Bij Posten Borse kun je gewoon halen zonder pasje, is een winkel waar ze van alles en nog wat verkopen.
Heb in Uelsen vorig jaar daar wat gekocht. Hier een link waar ze zich overal bevinden. http://217.160.7.131/www.posten-boerse.site/standorte.html
Bedankt voor de link. Ik ken al die plaats namen eigenlijk niet en om ze nu allemaal aan te klikken ;). Heb er nu een aantal aangeklikt en die liggen allemaal bij Enschede/Emmen in de buurt. Dus als iemand zo een vestiging weet in de buurt van Arnhem Nijmegen laat maar weten.

Elegance

Registered User
GEACHTE LEDEN VAN FPM,

Ik heb speciaal voor jullie de LIDL folder aangepast welke je helemaal kunt doorbladeren, er staan nu bij bijna alle Artikelen Youtube filmpjes van minimaal 720P - 1080P, Tenzij anders staat aangegeven!!!

Dus nu klik je het artikel in de folder aan en je ziet direct het Youtube filmpje in top kwaliteit!

De folder bekijken doe je hier: http://issuu.com/slabbetje/docs/lidl_duitsland_2012_2013

Met vriendelijke groet,

Elegance.

Bovenaan