Aanbod (online)folders Duitsland 2012/2013

zwembroek

Registered User
Ik vind het assortiment van de Aldi en Lidl weinig vernieuwend. Ben alleen benieuwd naar Barracuda en Moonwalk. Verder meer van hetzelfde of minder. Als alternatief voor de Dragonfire komt de Neptun aardig in de buurt. Alleen is ie iets duurder.Vorig jaar bij de Familia in Leer wel veel mooi spul gezien en gekocht. Weet iemand toevallig of daar ook folders van komen of al beschikbaar zijn?

mondfeuer

Registered User
Ik vind het assortiment van de Aldi en Lidl weinig vernieuwend. Ben alleen benieuwd naar Barracuda en Moonwalk. Verder meer van hetzelfde of minder. Als alternatief voor de Dragonfire komt de Neptun aardig in de buurt. Alleen is ie iets duurder.Vorig jaar bij de Familia in Leer wel veel mooi spul gezien en gekocht. Weet iemand toevallig of daar ook folders van komen of al beschikbaar zijn?

Ik heb een kleine vuurwerk verkoop preview gevonden in een Familia Nord-West catalogus: http://www.famila-nordwest.de/uploads/tx_elkat/mytime_1212-famila/ (pagina 87).

hororca

Registered User
Zeiken...Volwassen reactie nismo. Ik "zeik" niet, ik geef aan waarom dit specifiek topic is bedoeld. Als dat tegen jou zere been is, jammer. Ik hoop dat dit voor je duidelijk is, ik wil je niet aanspreken op je mening, wel op je toon. Groet, Hororca.

biertje

Registered User
Zeiken...Volwassen reactie nismo. Ik "zeik" niet, ik geef aan waarom dit specifiek topic is bedoeld. Als dat tegen jou zere been is, jammer. Ik hoop dat dit voor je duidelijk is, ik wil je niet aanspreken op je mening, wel op je toon. Groet, Hororca.

Eerlijk gezegd vind ik jouw wel een zeikerd in dit topic of je hebt totaal geen verstand van zaken dat kan ook. Wat tot nu toe online is is redelijk veel en zeker de komende week na het weekend zal er veel meer online komen. Waar jij de folders van wilt zien zijn gewone winkels en supermarkten die het vuurwerk in Duitsland er alleen maar er bij doen omdat het kan. Die winkels zien het als een soort omzet verhoging en gaan er pas mee adverteren of vlak na kerst of er net voor als hun laatste folder 2 weken geldig is vanwege de verschillende feestdagen. Die winkels zijn niet zo als de Nederlandse winkels al een tijd bezig met vergunningen, folders, webpagina, onlineshop enzovoort.

Dus als je vind dat er te weinig staat kan je ook lekker zelf gaan googelen en uitzoeken enzovoort. Ik heb hier nog een link gestuurd waar je makkelijk Duitse folders kan vinden. Ik heb van jouw kant niks gezien dat je wat gepost hebt alleen dat er te weinig is. Zelf niks doen en wel zeuren noemen we ook wel een zeikerd

Groeten Biertje,

hororca

Registered User
Eerlijk gezegd vind ik jouw wel een zeikerd in dit topic of je hebt totaal geen verstand van zaken dat kan ook. Wat tot nu toe online is is redelijk veel en zeker de komende week na het weekend zal er veel meer online komen. Waar jij de folders van wilt zien zijn gewone winkels en supermarkten die het vuurwerk in Duitsland er alleen maar er bij doen omdat het kan. Die winkels zien het als een soort omzet verhoging en gaan er pas mee adverteren of vlak na kerst of er net voor als hun laatste folder 2 weken geldig is vanwege de verschillende feestdagen. Die winkels zijn niet zo als de Nederlandse winkels al een tijd bezig met vergunningen, folders, webpagina, onlineshop enzovoort.

Dus als je vind dat er te weinig staat kan je ook lekker zelf gaan googelen en uitzoeken enzovoort. Ik heb hier nog een link gestuurd waar je makkelijk Duitse folders kan vinden. Ik heb van jouw kant niks gezien dat je wat gepost hebt alleen dat er te weinig is. Zelf niks doen en wel zeuren noemen we ook wel een zeikerd

Groeten Biertje,
Tja, als je de diepere betekenis niet ziet, is het mij goed. Alleen jammer dat de mening van mij niet geheel begrepen wordt. Kan, maar wellicht dat een persoonlijk bericht ook meer effect heeft dan dat je jouw mening op deze manier wilt tentoon stellen. Ik ben van mening dat je (en mij zelf) er alles eraan doet om dit forum zuiver te houden, met de nodige actuele berichtgeving. Daar staat buiten dat ik een ieder vrij laat om zijn mening te deponeren. Als je dat in overweging neemt, zou e.e.a. niet zo geïnterpreteerd worden. Laten we s.v.p. stoppen om dit tot een onnodig dieptepunt te drijven en laten we vooral de nieuwe folder voor 2013 publiceren. Groet, C.

Bolle Racegek

Registered User
Barracuda is denk ik de Voodoo Star van 2010/2011, dat was ook een 50 schots. Hopelijk is dit een betere versie, want ik vond die Voodoo Star veels te traag. En indd, bij de Famila is ook genoeg te krijgen, gewoon goed zoeken.

douwe74

Registered User
Klopt, die Barracuda is de Voodoo Star.

Ik hou het voorlopig bij de Aldi Nord/Lidl (weet ook niet precies welke winkels nog meer in de buurt van Uelsen zitten), waarschijnlijk koop ik in NL nog een paar knalcakes en dan kan ik me weer mooi uitleven op oudejaarsdag :happy:.

Red Eagle

Registered User
Net als alle voorgaande jaren weer een hoog plop plop gehalte maar daar is de prijs>kwaliteits verhouding dan ook naar.
Wordt dus weer goed zoeken naar de wat betere cakes ( meestal vanaf 10 euro ).
Prijzen zijn ook iets duurder geworden te opzichte van het jaar ervoor.
Bv bij de Alligator 2,99 naar 3,99 en de Ocean of lights 4,99 naar 5,99.
Alle andere "romijnse kaarsen cakjes" worden pas leuk als je er minstens 4 tegelijk af steekt en dan moet je weer goed overleggen of je niet toch maar beter die wat duurdere cake van een tientje kopen kan.

Succes iedereen !!

Bolle Racegek

Registered User
Denk dat ik dit jaar voor wat grotere dingen ga. Die Gladiator van de Aldi, is dat niet de Bazooka van een paar jaar geleden? Die schoot ook zo vreselijk traag....

Pyrocool

Registered User
Ja, dat is volgens mij idd de Bazooka. Ik had hem vorig jaar en idd behoorlijk traag tempo. Vond hem verder qua burst wel okay.

Bovenaan