Aanbod (online)folders Duitsland 2012/2013

Fearwind

Registered User
Alles word inderdaad goed aangevuld die 3 dagen in Duitsland, zeker niet nodig in de kou te gaan wachten.. :)

Grenzland Markt is ook online gekomen: http://www.grenzland-markt.de/feuerwerk-weco-neu.php (Overzicht en info, folder stond hierboven al ergens gepost.)

Bauhaus Duitsland heeft de eerst folders de deur uit:

536bnd.jpg

343pt8z.jpg

sinned105

Registered User
Hee jongens, nu had ik nog een vraagje;
is de kans niet heel groot dat je wordt aangehouden op de grens en dat je alles weer kan inleveren? heeft iemand hier ervaring mee?

veteraan

Registered User
Ik denk dat de Nederlandse politie de laatste drie dagen van het jaar wel wat beters te doen heeft dan te jagen op kopers van consumentenvuurwerk.

keizertjuh

Registered User
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal voor winkels enzo in Kleve en Emmerich zitten..zie alleen aldi en lidl maar daar moeten toch ook wel andere verkooppunten zijn

SanQuan

Registered User
Hee jongens, nu had ik nog een vraagje;
is de kans niet heel groot dat je wordt aangehouden op de grens en dat je alles weer kan inleveren? heeft iemand hier ervaring mee?

De kans dat je de staatsloterij wint is groter dan dat je aangehouden wordt.
Ik haal al jaren vuurwerk in Duitsland en nog nooit problemen gehad.
En volgens mij is er ook een gedoog beleid bij de politie.

Kan iemand mij vertellen wat er allemaal voor winkels enzo in Kleve en Emmerich zitten..zie alleen aldi en lidl maar daar moeten toch ook wel andere verkooppunten zijn

Er zijn genoeg winkels in Kleve en Emmerich te vinden.
Zoek gewoon de supermarkten en bouwmarkten op.
En je hebt echt niet alleen de aldi en lidl daar, zijn genoeg andere winkels te vinden.
Bv. Edeka, Kaufland en Hagebaumarkt

Laatst bewerkt:

ritchy

Registered User
Ritch dat is echt niet nodig, vorig jaar op de de 2de vkd eens rustig richting Herzogenrath getuft , kaufland (manden vol die steeds werden bijgevuld) daarna LIDL waar ook nog alles voldoende op voorraad was.

Laat je niet gek maken, zwaar overtrokken reacties allemaal :hehe!: en anders rij je een dorpje verder no problemo
heb vaker gehad dat ik om 10 uur aankwam bij de aldi en waren de reno's op enz dus dat wil ik voorkomen????

hororca

Registered User
Alles leuk en wel, maar het posten van de nieuwe folders voor NYE 2013 blijven wel uit. Hoe het komt dat er allemaal separate berichten (als Aldi Sud) worden gepost blijft mij een raadsel. Ik hoop dan ook dat we van NU af alle Duitse folders hier (via link/PDF kunnen volgen. Alle andere zaken (bv. waar deze liggen en wat de risico's zijn) mogen wat mij betreft buiten deze tread gehouden worden. Alvast bedankt, C. Hororca.

nismo

Registered User
Alles leuk en wel, maar het posten van de nieuwe folders voor NYE 2013 blijven wel uit. Hoe het komt dat er allemaal separate berichten (als Aldi Sud) worden gepost blijft mij een raadsel. Ik hoop dan ook dat we van NU af alle Duitse folders hier (via link/PDF kunnen volgen. Alle andere zaken (bv. waar deze liggen en wat de risico's zijn) mogen wat mij betreft buiten deze tread gehouden worden. Alvast bedankt, C. Hororca.

Je kan zelf ook zoeken ipv alleen maar te gaan zeiken dat het er niet is,wat er niet is is er niet, kan hier ook niemand maken. steek je tijd zelf in het zoeken,en kom jij dan met de oplossing. Gooi het maar vol met aanbiedingen.

Bovenaan