Aanbod (online)folders Duitsland 2012/2013

jorishvh

Registered User
heeft er iemand ervaring met de aldi en lidl op een zondag in de periode van vuurwerkverkoop.
is de kans groot dat de aldi en lidl in duitsland open zijn op zondag 30 december?

sinned105

Registered User
Beste mensen,
Wie wil zijn ervaring even delen die vorig jaar of dat jaar daarvoor naar duitsland is gegaan en naar de Lidl of Aldi
want ik vraag me namelijk af (of ben eigenlijk bang) dat als ik naar de Lidl of Aldi ga op 28-29 of 31 december, het vuurwerk misschien op is? Weet iemand of dit zo is? of is er altijd genoeg voor iedereen?
Alvast bedankt voor de antwoorden :) :smiling:

Pancake77

Registered User
Iedereen laat zich zo bang maken, ik snap dat niet :sad:

Gewoon richting Duitsland tuffen en shoppen bij de aldi/lidl/kaufland etc...er is zat!!

joost

Registered User
Beste mensen,
Wie wil zijn ervaring even delen die vorig jaar of dat jaar daarvoor naar duitsland is gegaan en naar de Lidl of Aldi
want ik vraag me namelijk af (of ben eigenlijk bang) dat als ik naar de Lidl of Aldi ga op 28-29 of 31 december, het vuurwerk misschien op is? Weet iemand of dit zo is? of is er altijd genoeg voor iedereen?
Alvast bedankt voor de antwoorden :) :smiling:

Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Duitsland gegaan op de tweede verkoopdag eind van de ochtend/begin van de middag. Eerst geprobeerd vlak over de grens in Rees, maar daar was alles al bijna op bij de Aldi/Lidl. Daarna naar Wesel gegaan en daar was alles nog voldoende op voorraad. Dus gewoon iets verder Duitsland in rijden en dan kun je rustig gaan shoppen ;)

Fearwind

Registered User
kan je bestellen @ aldi?

Bestellijsten zoals gepost in dit forum worden ook alleen maar bij sommige filialen daadwerkelijk gebruikt. Je kan niet vooraf je bestelling plaatsen, maar bij sommige filialen kan je de dag van verkoop je karretje + bestellijst afgeven, en dan krijg je een gevuld karretje terug.

ritchy

Registered User
Bestellijsten zoals gepost in dit forum worden ook alleen maar bij sommige filialen daadwerkelijk gebruikt. Je kan niet vooraf je bestelling plaatsen, maar bij sommige filialen kan je de dag van verkoop je karretje + bestellijst afgeven, en dan krijg je een gevuld karretje terug.
krijg je dan echt alles denk je want ga halfuur van te voren dat winkel open gaat er al staan ? (ALDI) ubach palen berg

Pancake77

Registered User
krijg je dan echt alles denk je want ga halfuur van te voren dat winkel open gaat er al staan ? (ALDI) ubach palen berg

Ritch dat is echt niet nodig, vorig jaar op de de 2de vkd eens rustig richting Herzogenrath getuft , kaufland (manden vol die steeds werden bijgevuld) daarna LIDL waar ook nog alles voldoende op voorraad was.

Laat je niet gek maken, zwaar overtrokken reacties allemaal :hehe!: en anders rij je een dorpje verder no problemo

Bovenaan