910 t/m 920 Bombenrakete (Zink)

hahahaha

Registered User
Hier een foto van zink sierpijlen uit het jaar 2007

p1010231en2.jpg

Verhaaltje dat er nummers op komen te staan enz kun je vergeten want ze staan er simpel weg niet op zowel niet op de sierpijlen als op de 901/902 (lawinepijlen)

gaittoet

Registered User
Hier een foto van zink sierpijlen uit het jaar 2007

p1010231en2.jpg

Verhaaltje dat er nummers op komen te staan enz kun je vergeten want ze staan er simpel weg niet op zowel niet op de sierpijlen als op de 901/902 (lawinepijlen)

Ik heb ook nog een vraagje over ZINK.
Ik weet dat bij ZINK de zinkpijlen e.d. vandaan komen.
Maar Zink verkoopt toch geen vuurwerk aan particulieren, maar toch enkel aan bedrijven met de juste papieren? Of ook niet?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb ook nog een vraagje over ZINK.
Ik weet dat bij ZINK de zinkpijlen e.d. vandaan komen.
Maar Zink verkoopt toch geen vuurwerk aan particulieren, maar toch enkel aan bedrijven met de juste papieren? Of ook niet?

Inderdaad!!

shooterbomb

Registered User
Weet er iemand een afnemer van Zink in het buitenland zitten die verkoopt aan bedrijven? En dan bedoel ik bedrijven in Tsjechië, Polen, Slowakije etc. Ik weet dat er een Zwitserse groothandel is maar ik heb het meer over de andere landen want, in Zwitserland zullen om te beginnen de prijzen heel hoog zijn en zullen je het meestal ook niet zomaar meegeven.

Tony

Administrator
Medewerker
Weet er iemand een afnemer van Zink in het buitenland zitten die verkoopt aan bedrijven? En dan bedoel ik bedrijven in Tsjechië, Polen, Slowakije etc. Ik weet dat er een Zwitserse groothandel is maar ik heb het meer over de andere landen want, in Zwitserland zullen om te beginnen de prijzen heel hoog zijn en zullen je het meestal ook niet zomaar meegeven.

Je vraagt of ze verkopen aan bedrijven. Als je gewoon een vuurwerk bedrijf hebt dan heb je als het goed is ook de juiste papieren om deze spullen te kopen en dan is het geen enkel probleem. De KVK regeling is verder alleen in Belgie van toepassing.

Sp@cem@n

Registered User

In Denemarken zijn zinkpijlen in diverse winkels te koop.

Pyro-Power

Registered User
Als jij met deze pijlen gepakt wordt kan de recherge direct naar de fabriek die dan gelijk kan zien aan we ze in eerste instantie verkocht zijn..En zo gaat het balletje rollen.

En als deze partij nu eens zwart is uitgeboekt??

Dan valt er niks te zien want er is niks gemaakt doorverkocht of weet ik veeel wat.....

Daar denken jullie ook niet aan!
Politie en instanties verkrijgen deze informatie door de administratie van een bedrijf of handelaar.

Moment dat zink een verkochte partij pijlen gewoon uit boekt hoeven ze die dag NIET de persoon op te schrijven die de partij gekocht heeft,slechts de hoeveel heid die die dag uit de bunkers is vertrokken.

En als je bij zink wilt kopen moet je een genemigung (vergunning) hebben dat je kan en mag omgaan met vuurwerk klasse III en IV.Tevens moeten er bunkers aan wezig zijn die aan de juiste eisen voldoen zoals bij ieder ander vuurwerk bedrijf.

De Kvk regeling is totaaaal niet van toepassing in duitsland of ergens anders.
Hier kun je dan ook GEEN vuurwerk mee bij zink kopen.

Zink is en blijft een bedrijf die altijd de regels zal naleven tbv verkoopregeling,veiligheid naar consument en andere dingen......

Zink zal ook niks te verwijten zijn met de illegale handel.ALs een OFFICIEEL bedrijf ze koopt en weder verkoopt aan iemand anders als 1 totaal partij.Zal er niks bijzonders te zien zijn in het papier werk van ZINK en het betrffende bedrijf......

genius

Registered User
zink910-905.jpg

zink 910 en 905. dit jaar gekocht in belgie zonder KVK (vraag me niet waar.)

Prijs 910: 18,- euro p/s
Prijs 905: 9,- euro p/s

Bovenaan