910 t/m 920 Bombenrakete (Zink)

Anthony_bomb.

Registered User
Wat zijn hier jullie ervaringen met de 920?
Hij is duurder dan de andere zink pijlen, maar dat komt denk ik door de 2 effecten... maar zijn ze het waard dat je er wat meer voor betaald dan bijv. 915?

kruitsnuiver

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Wat zijn hier jullie ervaringen met de 920?
Hij is duurder dan de andere zink pijlen, maar dat komt denk ik door de 2 effecten... maar zijn ze het waard dat je er wat meer voor betaald dan bijv. 915?

persoonlijk vind ik de 920 de beste zink pijl, maar dat vind een ander weer totaal niet, dus op je vraag of ze het waard zijn om een paar euro meer te betalen dan voor een 915 kan ik je geen antwoord geven;)

Ik zelf betaal er graag een paar euro meer voor.

Groeten,
Kruitsnuiver...

jetztgehtslos

Registered
Heb zelf onlangs een Zink pijl met groot paar boeket gezien.
Weet iemand welke pijl dit was?
Heb overigens wel duidelijk de Zink 901 herkend. Hel blauwe flits en goede knal. Top pijl.

En nee, het was niet in Nederland maar in een ander land afgestoken waar ze iets te vieren hadden.

remio

Registered User
groot paars boeket kan de 930 zijn geweest, maar die heeft ook vaak een kleur ring erbij dacht ik....

920 heb ik 2 jaar terug gehad en ik schrok dat er nog 2 zulk grootte boeketten afkwamen! echt de moeite waard al zeg ik het zelf:w

gr

kruitsnuiver

Registered User
jetztgehtslos zei:
Heb zelf onlangs een Zink pijl met groot paar boeket gezien.
Weet iemand welke pijl dit was?
.

-mischien de 918 (een violet effect met een vonken effect er bij)
-910 en 911 ( gekleurd peony boeket, mischien dat er ook een paarse variant van is)

gantpoplin

Registered User
Dit jaar kan ik als het goed is aan alle zink pijlen komen, dus als ik het kan kunnen meerdere van jullie dat ook. Vorig jaar was dat namelijk knap lastig! Nu zit ik te twijfelen tussen de 930 en de 920 welke krijg je meer waard voor je geld. Uiteraard zit dit jaar weer de 914 in mijn assortiment!(bigg)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Dit jaar kan ik als het goed is aan alle zink pijlen komen, dus als ik het kan kunnen meerdere van jullie dat ook. Vorig jaar was dat namelijk knap lastig! Nu zit ik te twijfelen tussen de 930 en de 920 welke krijg je meer waard voor je geld. Uiteraard zit dit jaar weer de 914 in mijn assortiment!(bigg)

930 is de vetse Zink pijl.
Mooi groot effect.(yes)

Maar de 920 is ook een mooie pijl.
Waarom neem je ze niet alle twee.(bigg)

Grizmo Raizor

Registered User
Daar heb je een punt! Doen we dat gewoon! tnx haha(laugh)

Tja, als het geld je niets uit maakt dan zou ik ze ook gewoon beide nemen, maar als ik zou moeten kiezen (even de prijs buiten beschouwing gelaten) zou ik toch voor de 930 gaan. Deze is gewoon heel erg mooi en totaal niet te vergelijken met die 920. Heb beide ook gehad en vond de effecten van de 920 net iets saai en snel weg.

Gurby

Registered User
ik vind de 920 duplex niet echt een mooie pijl er zijn 2 boeketten inverwerkt in deze pijl.
de boeketten zijn wat kleiner en snel weg erg jammer

mijn toppers van zink zijn de 914,915,930

gantpoplin

Registered User
Oke, nouja ik kijk wel, die 930 moet ik zowiezo hebben en de 914 blijft inderdaad een top pijl! De 915 heb ik nog nooit iets over gehoord maar als ik die kan krijgen neem ik die ook wel bijmijn collectie!

Wizz

Registered User
Vond zink 930 niet echt een mooie pijl, had er stukken meer van verwacht iig.
rommelig effect, vrij snel weg.
Heb ik liever een weco maestro of ariane 250

The Cigarman

Moderator
Medewerker
das klote haha dan maar opzoek naar iets wat wel te krijgen is al hoewel pijlen elk jaar in nl een probleem is.

Moet je goed rondzoeken in de NL winkels.
De Pro-Line starter is een aanrader.
Mooie effecten voor de prijs.
Zijn echt wel mooie dingetjes te vinden hoor.

Maar ontopic maar weer.

shooterbomb

Registered User
Even een vraagje,

hoeveel pijlen gaan er eigenlijk in een karton bij de zink-pijlen? Bij de 901 en 902 is het elks twee honderd pijlen, maar hoeveel zijn dat er bij de 910 tem 930??

Alvast bedankt,

Shooterbomb

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan