Hier heb je gelijk alle zinkpijlen: http://www.vuurwerklook.com/downloads/index.php?act=view&id=29
Een waarde aan iets dat hangt van jezelf af (budget/voorkeuren etcetc), ik denk dat je bedoeld of het een goede prijs is maar dat is ook iets wat jezelf moet beoordelen (roll)
ook zit er vanaf dit jaar een produktie nummer in verwerkt, zodat er precies nagegaan kan worden via welke weg de pijl bij jouw terecht gekomen is.
gr, rocketeer
ik heb deze info uit eerste hand van een nederlands vuurwerk bedrijf, en of je het wel of niet gelooft moet je zelf maar weten.
zou zeggen koop er een paar en lever ze vervolgens in bij de politie en wacht af wat er gebeurt.
Wie levert ze dan ook (vrijwillig) in bij de politie?
In dat geval kun je wel nagaan dat het dan niet zo moeilijk moet zijn om het te traceren.
Er staat immers Zink op, dus ze weten meteen dat ze bij Zink vandaan komen, plus het jaar van produktie is dan bekend, maar dat is oud nieuws volgens mij, want elk jaar staat de produktiejaartal erop. Misschien dat er nu ook een serienummer erbij komt.
Maar volgens mij zullen ze toch eerst iemand moeten oppakken die dergelijke pijlen in bezit heeft. En aan de hand daarvan terug zoeken waar het vandaan komt en met de administratie van Zink zouden ze de grote afnemer kunnen opsporen.
Maar als die slim is is die z'n handel meteen al weer kwijt. Wie weet hoeveel kleinere afnemers een grote afnemer op zijn beurt heeft.
En ik denk dat zoiets ook zal leiden tot heel veel immitaties van alle Zink pijlen en daar staat het niet op.
Het zal misschien wel beter te traceren zijn met nieuwe aanpak, maar ik denk dat het ook niet lang zal duren dat vervente smokkelaars ook daar nog weer een maas in het net zullen vinden.
Hij bedoelt dit sarcastisch!!!!!!!!!!
Als jij met deze pijlen gepakt wordt kan de recherge direct naar de fabriek die dan gelijk kan zien aan we ze in eerste instantie verkocht zijn..En zo gaat het balletje rollen.