901 / 902 Signalrakete (Zink)

RinoPyro

Registered User
Ik kan iedereen wel vertellen dat die signalrakete met zwarte dop echt goed hard knalt. Veel druk en een Titanium boeketje. En naar mijn mening wel een stukkie harder gaat dan de echte(Zink 901). Ik heb er gelukkig nog 10.:D

Laatst bewerkt:

Joey

Registered User
Dit zijn inderdaad goeie pijlen.

Ik kan je ook vertellen dat er echt een gigantische felle flits vanaf komt.

Na het knallen heb je werkelijk een vlek voor je ogen.

woutersnuiver

Registered User
hoe zit het met andere landen
hier word wel gevraagd ofdat de zinks in belgie verkrijgbaar zijn
Maar hoe is dat in andere landen lijkt mij dat er wel meer landen zijn waar zwaarder spul te krijge is ??

P

poziloc

Guest
de 901 en 902 zijn niet in de belgische winkels te krijgen, omdat dit in de gevarenklasse 1.1 valt

Feuerwerk

Registered User
In luxemburg is sinds 2005 geen professioneel vuurwerk meer verkrijgbaar in verband met aangepaste wetgeving en tevens is opslag van professioneel vuurwerk in luxemburg ook verboden dus word alles voornamelijk in Duitsland opgeslagen

Son-T

Registered User
De eerste foto lijkt me de doos waar de 10 pijlen in gaan.
De 2e foto is de karton .Op de doos staat namelijk 22 kg, en dat wegen 10 pijlen niet.:amuse:

Z@P

Registered User
die op de foto zijn imitatie zink, en stickertje zit er gewoon op om makkelijk het land binnen te krijgen en levert ook minder problemen met verscheping hierheen neem ik aan. die knalpijlen zijn gewoon 1.1g

Son-T

Registered User
Dit zijn namelijk niet de originele pijlen van zink. De pijlen van zink zijn in Nederland geclassificeert als 1.1 G. Hoe het komt dat er hier 1.4 op staat ,laat zich raden,zoals Z@P hierboven al beschrijft.

Laatst bewerkt:

djara

Registered User
jah ik dacht al aan die foto te zien dat er iets niet klopte ! vooral met die rode opdruk en dat de stok er al aan vast zat. maar ja ik heb ook nog nooit de zinks gehad en karton heb ik nog nooit een foto van gezien...

Laatst bewerkt door een moderator:

I dordt vwk I

Registered User
hee ik kan dit jaar aan die imi-Zink met zwarte dop komen.
vorig jaar had ik de mother of thunder pijl en die vond ik niet zo geweldig. gaat deze pijl harder?

alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan