hmm hier ben ik het niet helemaal mee eens,
aangezien ik vorig jaar met de jaarwisseling met een prof schieter gepraat heb en daar kwam de 901 ook aan bod bij, en daar heb ik me iets laten vertellen waar ik nog nooit gehoord van had, namelijk het volgende:
Er zouden 901's bestaan met een losse dop die je los kunt draaien en gewoon bij kan gieten, en nu ik op jou foto een andere dop zie lijkt het erop dat het die wel kunnen zijn, want die normale witte doppen krijg je er niet af of je moet de pijl al ombrengen:'(
maar in iedergeval kan het net zo goed zijn dat ze in een nieuw jasje zijn gestoken ik bedoel Tellurian is de eerste die een 901 van 2006 laat zien dus we kunnen nooit zeggen dat het een imitatie is.
En dat de 901 in een nieuwjasje is gestoken kan ook om de volgende reden zijn bijvoorbeeld de moter ja kijk wij als freaks weten dat ze nooit meer heel op de grond terugkomen dat stukje lood, maargoed we kennen nederland en nederland maakt daar natuurlijk weer fantasie verhalen van je kent het wel.
of dat ze in een ander land worden geproduceert bv china
maar wie weet is het om andere redenen
@ Tellurian,
ik denk niet dat het een imitatie is wat je hebt, want ik denk dat geen elk bedrijf zink zijn logo/naam zonder toestemming gaat gebruiken dat is namelijk strafbaar.
voor de rest veel plezier ermee![]()
Groetjes,
Jcwtfreak
hahahah hoeso op die blauwe Nepperts staan ook de naam zink.En Die motortje dat is een stukje aluminium en geen lood.En die zelfbouw praktijken hoef ik niet te weten dat je die kan open maken en bij gieten :r
Dat is egt ene raar antwoord.
Maar goed ik weet zeker dat dat ding NEP is..
Die Zena rules Laat zien is als het goed is ook uit 2006.
............
Ontopic please wat aan zelfbouw acties hebben we niks aan