mikie22 zei:Ik vraag me af hoe je die stokken het beste kan monteren , schijnt dat je ze moet uitbalanceren ofzo , iemand hier ervaring mee?
NEE alleen bij handelarenAtoomPijl zei:Zijn die echt te koop bij Alpeco?|![]()
dabombe zei:dat zwarte kruit he wat rondom de lont zit voordat deze de pijl ingaat, zit dat er om er zekerder van te zijn dat de pijl daadwerkelijk de lucht in gaat? - ja
of zit dat daar om een andere reden? - nee
Verder heb ik ook een aantal van die zink 901 staan, bij allemaal voel je als je ze bij de kop pakt, en dan heel langzaam omdraait (tot ie ondersteboven is), dat het kruit in een soort van blokken valt naar de bovenkant van de kop........Hoort dat zo - ja
of is dat een fabrieksfoutje - nee
Dit klopt hier heb ik al vaker van gehoord, is zeker productie fout wel hadden ze gewoon Blitzknall en geen Titaniumknall, mja wel appart om te hebben.STB zei:Btw een vraagje, als ik op filmpjes kijk van zink901 op het internet, dan zie ik daar geen zilverstaarten op.
Maar op al mijn pijlen die ik afstak zat in het begin geen zilverstaart, maar toen die eenmaal verder de lucht in gingen kwam dr wel een zilverstaart vanaf en toen de klap.
ligt dat aan het jaar van wanneer die pijlen geproduceerd zijn?
greetz