4Ever 4x25 schots doorlont box van Katan Vuurwerk!

Moontan

Moderator
Medewerker
Ronny, je hebt vast wel een filmpje op je pc staan. Maak ons gek!! Iedereen is zo nieuwsgierig hier haha (ik ook!)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik wil iedereen er wel op wijzen dat aan elke cake twee lonten zitten,het is NIET de bedoeling om deze twee lonten aan elkaar te koppelen.
De tweede lont is ervoor,wanneer de cake zou weigeren je de tweede lont kunt gebruiken om deze opnieuw te kunnen ontsteken wel uiteraard 15 minuten wachten voor je de tweede lont gaat ontsteken.
`

Hihihihih, als de verhalen kloppen over de cakes die hierin zitten is dit een erg leuk pakket tegen een goede prijs. Kom op met het filmpje van dit pakket!?

USRRobiwan

Registered User
Ik ben opgegroeid met "if something is to good to be true, it probably isn't".

Iets wat mij aan het denken zet: Vier 500gram cakes van een goede kwaliteit zijn meestal rond de 30 euro en hoger. Als deze echt kwalitatief enorm goed blijkt te zijn en dan ook nog voor de prijs van 70 euro dan ga ik mij echt lichterlijk genaaid voelen bij andere soortgelijke cakes die twee keer zo duur zijn.

GMP82

Zilveren Member
Al die doorlontbakken hebben "offcieel" reservelonten, het komt dus op hetzelfde neer.

Die prijs zou een knappe stunt zijn. Mits de uitwerking ook goed is natuurlijk.

hutter

Registered User
Ik wil iedereen er wel op wijzen dat aan elke cake twee lonten zitten,het is NIET de bedoeling om deze twee lonten aan elkaar te koppelen.
De tweede lont is ervoor,wanneer de cake zou weigeren je de tweede lont kunt gebruiken om deze opnieuw te kunnen ontsteken wel uiteraard 15 minuten wachten voor je de tweede lont gaat ontsteken.

Ben benieuwd wat er als gebruiks aanwijzing komt te staan op dit soort artikelen.
Eentje staat er altijd op NIET IN DE HOND HOUDEN

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ga je dt nu bij alles wat je besteld plaatsen? Voegt vrij weinig toe aan dit topic eigenlijk.

Ik vind topics met de lijst ook veel leuker als telkens los melden dat je iets besteld hebt! Laten we dat proberen doen.

Nu weer door over deze cake! Niemand weet precies wat het is, maar door de prijs en de kortingen hier en daar bestellen we hem toch maar even!

Bovenaan