`Ik wil iedereen er wel op wijzen dat aan elke cake twee lonten zitten,het is NIET de bedoeling om deze twee lonten aan elkaar te koppelen.
De tweede lont is ervoor,wanneer de cake zou weigeren je de tweede lont kunt gebruiken om deze opnieuw te kunnen ontsteken wel uiteraard 15 minuten wachten voor je de tweede lont gaat ontsteken.
Ik kan jullie vertellen dat deze doorlontbox inderdaad te krijgen zal zijn voor €69,=.
Ik wil iedereen er wel op wijzen dat aan elke cake twee lonten zitten,het is NIET de bedoeling om deze twee lonten aan elkaar te koppelen.
De tweede lont is ervoor,wanneer de cake zou weigeren je de tweede lont kunt gebruiken om deze opnieuw te kunnen ontsteken wel uiteraard 15 minuten wachten voor je de tweede lont gaat ontsteken.
Ben benieuwd wat er als gebruiks aanwijzing komt te staan op dit soort artikelen.
Eentje staat er altijd op NIET IN DE HOND HOUDEN
Was anders zielig voor dat hondje geweest als je hem er wel in hield
http://www.onlinevuurwerkkopen.nl/
Hier staat geen enkele dealer in overijzel, dus ik ben bang dat ze die dan ook niet hebben....
Ga je dt nu bij alles wat je besteld plaatsen? Voegt vrij weinig toe aan dit topic eigenlijk.