4 Ever

Slomo

Banned
Ik was bij de salute cake toch ook heel huiverig of ze wel hoog genoeg gingen . De crackling knalde wel ok maar die salute's kwamen ook niet echt van de grond!

De kwaliteit was verder natuurlijk dramatisch, 4x500gr lol... Oplichters! Tel daarbij dat dit ding echt gevaarlijk was, nee deze moet heel rap van de markt gehaald worden.

Slomo

Banned
Deze cake had ik 2x. Moet zeggen dat ik hem wel aardig vond. Bepaalde effecten gingen erg laag. Ook was het geen doorlontbak die zich kan meten met bijvoorbeelde de event 4 seasons of de immortal gold, maar voor dat geld een leuk ding.

Kwaliteit als in volheid, effect grote, burst, felheid etc ok dat kan in de prijs zitten.

Veiligheid lijkt mij toch echt iets wat NIET in de prijs hoort te zitten. Dit dan ook een leuk ding noemen terwijl het echt gevaarlijk is doet dan ook wel een beetje pijn aan mijn ogen!

Dahustla

Registered User
En alweer komt Katan er weer mee weg! Denken ze dan tenminste. Deze keer gaan ze hard aangepakt worden. Ze hebben nu een verkeerd persoon genaaid, in de vorm van een Advocaat die zich erg belazerd voelde.

jamietje

Registered User
Ik post hier nooit, maar dacht deel dit even

Toch maar even reageren, want deze was zo gevaarlijk kep alvast een preview.
Kreeg namelijk helemaal geen tijd om afstand te nemen met deze cake en hij ontplofte rond 3 meter inderdaad gelukkig voor mensen die in de buurt stonden was er een overkapping.

Door de schik drukte ik hem weer uit moest vluchten het onplofte gewoon op de grond.
http://www.youtube.com/watch?v=7GV5acqyrfI

Dim

Product Beheer
Medewerker
En alweer komt Katan er weer mee weg! Denken ze dan tenminste. Deze keer gaan ze hard aangepakt worden. Ze hebben nu een verkeerd persoon genaaid, in de vorm van een Advocaat die zich erg belazerd voelde.

Ik ben erg benieuwd?

ief

Registered User
Hier hetzelfde probleem, 1 van de 4 cakes ging ongeveer op een meter of 4 hoogte af.
Er stonden aardig wat kijkers in de straat maar gelukkig werd er niemand geraakt.

Maar wat ik nog veel erger vind is dat ze gewoon de boel bewust bedonderen.
Als er geen 2 kilo kruit in zit dan moet je dat ook niet zo willen verkopen.
Als ik had geweten dat er bv 1,25 kilogram kruit in zat, dan had ik hem voor deze prijs ook gewoon gekocht.
Maar nu heeft het gewoon een nare smaak, jammer.

USRRobiwan

Registered User
Niks ten aanzien over je berichtgeving van deze vreselijke cakebox. Maar ik snap IMHO niet dat mensen het leuk vinden om cakes te ontsteken in zulke smalle straatjes. Je ziet de helft van je effecten niet plus het feit dat het ronduit gevaarlijk is.

Pancake77

Registered User
Achjah oude voorraad moet weg nu van € 99.00 (huh advies is € 69.00 zoals ook op het fotootje op de website staan :hehe!:) voor € 49.00 ...goedkoopste maar ook gevaarlijkste cakebox van Nederland.

Je zou toch verwachten dat Katan hun dealers hier in tegemoet zou komen, deze niet alsnog aan klanten te slijten?
Of spreek ik nu te zeer al wereldverbeteraar?:sad:

Laatst bewerkt:

Slomo

Banned
Katan is actief op fora, echter zijn ze vrij dramatisch in het omgaan met klachten.

Misschien ergens melding maken? Dat als er iets gebeurt hun aansprakelijk kunnen worden gesteld..

Pancake77

Registered User
Katan is actief op fora, echter zijn ze vrij dramatisch in het omgaan met klachten.

Misschien ergens melding maken? Dat als er iets gebeurt hun aansprakelijk kunnen worden gesteld..

Ik persoonlijk vind het meer storend dat ze oude voorraden niet uit de handel halen.
Ze denken natuurlijk snel nog ff te cashen, boeiend of er ongelukken gebeuren.

R

Ronny Vos

Guest
Achjah oude voorraad moet weg nu van € 99.00 (huh advies is € 69.00 zoals ook op het fotootje op de website staan :hehe!:) voor € 49.00 ...goedkoopste maar ook gevaarlijkste cakebox van Nederland.

Je zou toch verwachten dat Katan hun dealers hier in tegemoet zou komen, deze niet alsnog aan klanten te slijten?
Of spreek ik nu te zeer al wereldverbeteraar?:sad:

Beste Pancake,

Jij haalt twee verschillende producten door elkaar,oude voorraad?

5001 pyrobox is NIET de 4ever

Bovenaan