maartenvincent
Registered User
Ik had 2x de gewone skies of gold, en daar waren geen problemen mee.
Idd skies of gold was erg gevaarlijk niet hoger dan 7mtr boven degrond iedereen moest rennen...
Deze cake had ik 2x. Moet zeggen dat ik hem wel aardig vond. Bepaalde effecten gingen erg laag. Ook was het geen doorlontbak die zich kan meten met bijvoorbeelde de event 4 seasons of de immortal gold, maar voor dat geld een leuk ding.
En alweer komt Katan er weer mee weg! Denken ze dan tenminste. Deze keer gaan ze hard aangepakt worden. Ze hebben nu een verkeerd persoon genaaid, in de vorm van een Advocaat die zich erg belazerd voelde.
Ik heb Katan in januari gemaild en zouden er op terugkomen. Helaas blijft het stil rondom dit product.
En alweer komt Katan er weer mee weg! Denken ze dan tenminste. Deze keer gaan ze hard aangepakt worden. Ze hebben nu een verkeerd persoon genaaid, in de vorm van een Advocaat die zich erg belazerd voelde.
Katan is actief op fora, echter zijn ze vrij dramatisch in het omgaan met klachten.
Misschien ergens melding maken? Dat als er iets gebeurt hun aansprakelijk kunnen worden gesteld..
Achjah oude voorraad moet weg nu van € 99.00 (huh advies is € 69.00 zoals ook op het fotootje op de website staan :hehe!voor € 49.00 ...goedkoopste maar ook gevaarlijkste cakebox van Nederland.
Je zou toch verwachten dat Katan hun dealers hier in tegemoet zou komen, deze niet alsnog aan klanten te slijten?
Of spreek ik nu te zeer al wereldverbeteraar?:sad: