--sjon beton--
Registered User
wat een kinderlijke tweets heeft die manuel eigenlijk...
Moet vuurwerk verboden worden? Afgelopen jaarwisseling liepen meer dan 800 Nederlanders letsel op door vuurwerk. Maar liefst 146 mensen raakte zo zwaar gewond dat ze in het ziekenhuis moesten worden opgenomen, 23 mensen raakten blind aan 1 oog. Het zijn schokkende cijfers. Met oud en nieuw in het vooruitzicht duikt 3Onderzoekt in de wereld van het illegale vuurwerk.
Presentator Manuel Venderbos reist naar Polen om illegaal vuurwerk te kopen is. Johan Eikelboom bezoekt een straat in Opheusden waar vorige jaar het dak van een huis werd geblazen door vuurwerk en Klaas van Kruistum spreekt met een oogarts en een slachtoffer.
Zo.. Ik heb een boze mail naar de Evangelische Omroep gestuurd.. Ik kan echt niet vatten dat een omroep als de EO dit soort sensatie TV produceert van onze belastingcenten. anders gezegd: dat ze heer Ruben een podium geven om zn promotionele activiteiten aangaande illegaal vuurwerk een podium te geven. En verder dat ze schijnbaar strafbare feiten wensen te plegen ten gunste van dit programma, dan wel via deze uitzending andere wellicht op ideeën brengen om tot het aanzetten van mogelijk strafbare feiten.
Niet goed!!! Sjonge vreemd gevoel in de buik hiervan.
Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
En dan die kwibus van XtremeRides dat is echt een representatie van een vuurwerk liebhebber. Tenminste zo ziet heel klootjesvolk Nederland mij nu als vuurwerk liefhebber. :sad: