35e Internationale vuurwerkfestival Valencia Oktober 2014

Tony

Administrator
Medewerker
Ja, de helft lijkt mij. Als je 2 shows van 35000 in gedachte had is dat 70000 totaal. Nu heeft Turis het voor 28000 aangenomen dus dan is het meer dan 50 % wat de provincie bespaart. Kunnen ze wel gebruiken daar.

De province of de star van Valencia heeft niet zo heel veel te maken met dit festival.
Totaal andere sponsors.

Dennis010

Registered User
Por contra, para esta próxima edición de la fiesta en honor al Rei en Jaume, la corporación provincial ha decidido recortar hasta en un 50% la inversión en los fuegos artificiales. Así, para la noche del 8 de octubre de 2014, a diferencia de lo sucedido en 2012 y 2013, sólo se disparará un único castillo de 18 minutos de duración. Este espectáculo salió a concurso público en el mes de marzo por 35.000 euros más IVA, aunque finalmente, el disparo le costará algo menos a la Diputación de Valencia.

Ik haalde hier provincie uit joh... mijn spaans blijft natuurlijk steenkolenspaans ;-)

Firecrack-R

Registered User
Vlucht en hotel zojuist geboekt! Tjeaaahhh.

Wie? Ik en m'n pa
Wanneer? 6 t/m 10 oktober
Waar? Centrum Valencia
Wat? Bier, tapas, zon en vuurwerk!

Dennis010

Registered User
Voorlopig zijn we met 19 man als de onder voorbehoud aangemelde freaks allemaal komen. Gezellie !! :hehe!:

Dennis, Florine.
Florian (Broertje Dennis)
Dick en Lia (Ouders Dennis)
Jos, Petra.
Niels (onder voorbehoud)
Witte Donder (onder voorbehoud)
Smilli + vriendin
Gorty + vrouw
RaymondV + vrouw
Afroman + pa
Firecrack-R + pa

flomen

Registered User
Hoi iedereen die naar valencia gaat in oktober.

Ik ben de broer van Dennis010, Florian.
Dennis heeft straf gehad en mag hier niet meer komen. Hij heeft me gevraagd hier even het volgende te plaatsen:

White thunder is de enige die dennis nog niet heeft bereikt. Dennis heeft een evenement op Facebook gemaakt, dus als je nog mee wil moet je hem even toevoegen op FB.

We gaan met 17 mensen eten en we hebben er met zn allen al zin in. Tot ziens in valencia.

Florian.

Tony

Administrator
Medewerker
Hoi iedereen die naar valencia gaat in oktober.

Ik ben de broer van Dennis010, Florian.
Dennis heeft straf gehad en mag hier niet meer komen. Hij heeft me gevraagd hier even het volgende te plaatsen:

White thunder is de enige die dennis nog niet heeft bereikt. Dennis heeft een evenement op Facebook gemaakt, dus als je nog mee wil moet je hem even toevoegen op FB.

We gaan met 17 mensen eten en we hebben er met zn allen al zin in. Tot ziens in valencia.

Florian.

Geen stress want ook Dennis weet dat zijn BAN voor maar 30 dagen is.
Deze loopt af op 17 Augustus en het festival is pas in Oktober.

Zal vast wel goed komen toch?

Dennis010

Registered User
Alles weer onder controle. Info wordt én hier én in het FB evenement gedeeld. Nog 6 weken en het is weer zover :) We hebben dr zin an !

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb het gisteren nog even nagevraagd maar er is nog niet bekend wie de mascleta op 9 Oktober schiet.
Ze zijn daar allemaal met vakantie en als ze terugkomen word het waarschijnlijk direct naar buiten gebracht.

Dennis010

Registered User
Jaja mensen, nog maar 5 weken en dan is het weer zover. We gaan weer genieten met een grote groep Nederlanders van de heerlijke showtjes in Pobla de Vallbona, de mascleta op het plein en de dikke Castillo in de bedding. Ik kan niet wachten tot het zover is. De paella in Pobla wordt zeker weer een gezellige boel ! Hier alvast wat oude filmpjes van deze feestweek uit het verleden om in de stemming te komen:

Mascleta nocturna door Ricasa in Pobla de Vallbona:

De mascleta op het plein door Marti op 9 oktober:

En een best wel dikke castillo geschoten door Europlá:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb de vrouw een trip naar Valencia Cadeau gedaan. Kids slapen bij de schoonouders dus we kunnen weer eens op ons gemak losjes.
Aanwezig van 7 t/m 10 Oktober.

Tony

Administrator
Medewerker
Hebben jullie ook zin om mee te doen aan de paella in Pobla ? (ik neem aan dat je de 7e vroeg aankomt ?)

De 7de landen we om 14.10 in Valencia.
Maar ik wil de vrouw even haar gang laten gaan. Ik pak de grote avondshow mee en de mascletas op de 9de op het plein.
Voor de rest laat ik het vuurwerk voor wat het is. Thanks voor de uitnodiging!

Poziloc

FPM Hangouderen
Dat is toch net nassie ?

Zet ons er maar bij.....ik heb alleen 2 vrouwen extra, waar ik mee naar Valencia gaat is dat een probleem?

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Natuurlijk niet, dat weet u toch? Hoe meer zielen hoe meer vreugd !

4 personen paella dus ? Je krijgt zo ook nog een uitnodiging op FB voor dit " evenement"

Bovenaan