• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

35e Internationale vuurwerkfestival Valencia Oktober 2014

Je mag mij er ook bij zetten Dennis. Dit jaar samen met de vrouw. En ik zal me inhouden. ����

Ik zie op de eerste pagina nog een aantal namen die van plan zijn te gaan/ al hebben geboekt. Willen jullie ook meedoen aan de paella op de 7e in La Pobla de Vallbona? Ik heb het dan over de volgende mensen:

RaymondV
RNBakker (kom je op tijd aan de 7e? )
Afroman

Jullie zijn allen van harte welkom, dus als je mee wilt eten, geef even een seintje !

Hoi,

Lijkt me gezellig ... Alleen komen we pas 14:45 aan ofzo... Hopen dat er dit keer geen vertraging is.
Laat maar weten hoe/wat/waar en uiteraard hoeveel dan maak ik het vast over. P.s. Is ook voor mijn vrouw, dus 2 personen.

Groet,
Raymond

7 oktober, pobla rond een uur of 19.00 schat ik. we hebben nog ff de tijd. Betalen is gewoon ter plekke.

Ik zie op de eerste pagina nog een aantal namen die van plan zijn te gaan/ al hebben geboekt. Willen jullie ook meedoen aan de paella op de 7e in La Pobla de Vallbona? Ik heb het dan over de volgende mensen:

RaymondV
RNBakker (kom je op tijd aan de 7e? )
Afroman
Jullie zijn allen van harte welkom, dus als je mee wilt eten, geef even een seintje !

Afroman aanwezig, mijn pa gaat ook weer mee. We zijn er van 7 t/m 10 Oktober. En we eten gezellig paella mee. Leuk initiatief :) We hebben er zin in

De titel van het topic kan ook aangepast worden. :crying:

Het zal in oktober namelijk geen festival meer zijn, maar nog maar 1 show, geschoten door Turis. Het budget was € 35.000, maar Turis heeft aangeboden het voor € 28.000 te gaan doen.

Door een blijkbaar nogal onduidelijk inschrijving voor de show (meeste bedrijven uit de regio bleken niet op de hoogte te zijn dat de inschrijving open was), is Turis het enige bedrijf geweest wat een bod uit gebracht heeft......

Hieronder het bericht op de site van Levante-EMV:
http://www.levante-emv.com/valencia/2014/05/10/diputacion-otorga-castillo-9-doctubre/1109950.html

De titel van het topic kan ook aangepast worden. :crying:

Het zal in oktober namelijk geen festival meer zijn, maar nog maar 1 show, geschoten door Turis. Het budget was € 35.000, maar Turis heeft aangeboden het voor € 28.000 te gaan doen.

Door een blijkbaar nogal onduidelijk inschrijving voor de show (meeste bedrijven uit de regio bleken niet op de hoogte te zijn dat de inschrijving open was), is Turis het enige bedrijf geweest wat een bod uit gebracht heeft......

Hieronder het bericht op de site van Levante-EMV:
http://www.levante-emv.com/valencia/2014/05/10/diputacion-otorga-castillo-9-doctubre/1109950.html

dit is idd heel erg slecht nieuws voor de liefhebbers!

Dat is inderdaad jammer, heeft dit verder nog effect op de mascleta van Marti of de showtjes in pobla?

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Maakt niks uit, er blijft nog zat over. Dit gaat alleen over de normaliter 2 shows in de bedding, wat er nu dus maar 1 wordt.

En toch ook een groot deel van het budget valt weg?

Ja, de helft lijkt mij. Als je 2 shows van 35000 in gedachte had is dat 70000 totaal. Nu heeft Turis het voor 28000 aangenomen dus dan is het meer dan 50 % wat de provincie bespaart. Kunnen ze wel gebruiken daar.

Ja, de helft lijkt mij. Als je 2 shows van 35000 in gedachte had is dat 70000 totaal. Nu heeft Turis het voor 28000 aangenomen dus dan is het meer dan 50 % wat de provincie bespaart. Kunnen ze wel gebruiken daar.

Natuurlijk is het voor de crisis wel geld besparen, maar komt de shows niet ten goede helaas!

Daar heb je helemaal gelijk in. Gewoon positief bekijken joh, het is al een feestje om een week daar te zijn. Een showtje minder boeit me niet zo veel.

Back
Bovenaan