smilli
FPM Filmer
U wilt ook gezamelijk aanwezig zijn bij het etentje?
Lijkt me een leuk idee Dennis, wij zijn erbij:smiling:
U wilt ook gezamelijk aanwezig zijn bij het etentje?
Een beetje vent laat zijn vriendin achter in het hotel/appartement :smiling:
Ik zie op de eerste pagina nog een aantal namen die van plan zijn te gaan/ al hebben geboekt. Willen jullie ook meedoen aan de paella op de 7e in La Pobla de Vallbona? Ik heb het dan over de volgende mensen:
RaymondV
RNBakker (kom je op tijd aan de 7e? )
Afroman
Jullie zijn allen van harte welkom, dus als je mee wilt eten, geef even een seintje !
De titel van het topic kan ook aangepast worden. :crying:
Het zal in oktober namelijk geen festival meer zijn, maar nog maar 1 show, geschoten door Turis. Het budget was € 35.000, maar Turis heeft aangeboden het voor € 28.000 te gaan doen.
Door een blijkbaar nogal onduidelijk inschrijving voor de show (meeste bedrijven uit de regio bleken niet op de hoogte te zijn dat de inschrijving open was), is Turis het enige bedrijf geweest wat een bod uit gebracht heeft......
Hieronder het bericht op de site van Levante-EMV:
http://www.levante-emv.com/valencia/2014/05/10/diputacion-otorga-castillo-9-doctubre/1109950.html
Ok. Het scheelt een show.![]()
En toch ook een groot deel van het budget valt weg?
Ja, de helft lijkt mij. Als je 2 shows van 35000 in gedachte had is dat 70000 totaal. Nu heeft Turis het voor 28000 aangenomen dus dan is het meer dan 50 % wat de provincie bespaart. Kunnen ze wel gebruiken daar.