34e Internationale vuurwerkfestival Valencia Oktober 2013.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb wel het idee dat de mascletas in Pobla ieder jaar een flink stuk achteruit gaan qua hoeveelheden.

Allen bedankt voor de films! Top!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik heb wel het idee dat de mascletas in Pobla ieder jaar een flink stuk achteruit gaan qua hoeveelheden.

Daarom vroeg ik ook wie hem schoot. Ik herkende vicente er echt niet in. Weinig digitaal en ook de hoeveelheid sier viel me flink tegen. zonde zonde. Maar ze schieten nog wel en dat is ook wel weer lekker.

MichelAngelo

Registered User
Heb nog een filmpje gevonden. Ik kreeg m'n Iphone niet helemaal scherp, maar ach... het is lekker dichtbij, knoeper hard dus toch wel lekker om te kijken... Laatste deel van show Europla.

Afroman

Registered User

Toon daar heb je zeker weten een punt, ieder jaar gaan ze een flink stuk achteruit qua hoeveelheid maar ook in de caliber dat ze schieten, maar de sfeer is wel weer top! Ik denk dat de meeste vuurwerkfreaks wel hebben genoten! Maar ook de spanjaarden van onze aanwezigheid. Gr afroman

Firecrack-R

Registered User
Tuurlijk gaan ze een flink stuk achteruit kwa hoeveelheid, maar ik denk dat we blij moeten wezen dat de mascleta's niet geschrapt worden. In 2011 was het kwa hoeveelheid zoals dit jaar, maar vorig jaar hadden ze ineens wel meer budget leek het. Toen kwam er met de laatste nocturna(de grootste, dat wel) aardig wat digitaal en ander spul van vicente voorbij. In de inicio gelijk al mooie bommen en eigenlijk was dat een hele aangeklede nocturna. Dus misschien dat ze nu het ene jaar een beetje magertjes doen en volgend jaar weer wat groter uitpakken. Wie weet.

En kwa kaliber valt het wel mee toch Afroman? Veel groter als 4/6 " zal je er inderdaad niet zien.. Maar dat is in al die jaren volgens mij wel ongeveer het zelfde gebleven. En goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad! De groeten aan je pa.

RNBakker

Registered User
Bedankt voor de films! Kan ik weer even lekker terugkijken op een leuke korte vakantie. Was een gezellige groep en ben weer een kilo aangekomen daar :)

smilli

FPM Filmer
Europla en Ricasa zetten hier allebei goede shows neer, kleuren spektakel van Europla blijft mooi en de show word zo te zien strak afgesloten.
Ricasa laat hier voor mij gewoon weer zien dat hij de koning van de bedding is met een perfecte show:smiling:

Dennis010

Registered User
Ik vond Europla matig. Slechte bommen, single 7 inch boven de show schieten. .. hmmm. Finale vond ok geen finale. Ricasa schoot naar mijn mening een strakke show.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
M'n filmpjes:

7-okt, Mascleta, Pobla de Vallbona, (in opdracht van) Ricasa:

7-okt, Mascleta Nocturna, Pobla de Vallbona, Ricasa:

8-okt, Castillo, Bedding, Europla:

8-okt, Castillo, Bedding, Ricasa:

9-okt, Masclate, Plaza Ayuntamiento, Marti:

VvanVuurwerk

Registered User
Imposante Nocturna van Ricasa. Mooi die soort multi salute shells tussendoor en wat een finale. Hoeveel inch word daar in Pobla geschoten? 6inch?

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Volgens is Pobla max. 3 of misschien een paar 4"
Vicente schoot de avond ervoor misschien wel groter

VvanVuurwerk

Registered User
De shells vanaf 3:40 bij de show van Ricasa leken mij nogal groot effect, maar kennende de kwaliteiten van het vuurwerk van Ricasa lijkt 4inch inderdaad realistisch. Thanks voor de filmpjes en info Hearworm!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan