34e Internationale vuurwerkfestival Valencia Oktober 2013.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dick kroone

Registered User
Zojuist de eerste filmpjes online gezet. Kan ze vinden op mascleta 07-10-2013 la pobla de vallbona. Van gisteren zal zo ook wel verschijnen

dinant

Registered User
Nou ik heb ff heerlijk 40 min. genoten . Wat een geweldige mooie producten .....en wat een finale . Enkel jammer dat er geen kers op de taart komt na afsluiting van een thema

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb alleen de show van Ricasa nog maar bekeken en na de eerste 2 minuten begint voor mij het genieten pas.
Ik vond de opening niet zo sterk, ik kreeg er geen Valenciaans gevoel bij.

De rest is weer top! En dan die finale :)
Daar worden de kleuren van de Valenciaanse vlag even getoond (Blauw, Geel, Rood en dan goud). Helemaal geweldig.

shinji

Moderator
Medewerker
Europla schiet hier best een aardig showtje, lekker agressief. Maareh, hadden de sprinklers aangestaan in de opslagbunker ofzo. Er zaten wel heel veel bommen bij die hun best niet deden.

PyroPlop32

Registered User
"matig" showtje van europla, veel matige bommen ook en die opening heb ik nu al minstens 10 keer gezien.
maar nog altijd 10 keer beter wat er gemiddeld in nederland word geschoten natuurlijk !

en ricasa schiet gewoon weer een top show, timing is goed, mooie bommen erbij

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Eindelijk eens een heerlijke finale van Ricasa. Echt super. Europla stelde een klein beetje teleur door niet meer eigen materiaal te schieten, en door het belachelijke los schieten van 7" . Ook de bommen met knalring waren een beetje triest

Laatst bewerkt:

MichelAngelo

Registered User
Net weer terug, het was weer geweldig! Wat een leuke stad is dat Valencia toch. Lekker relaxed, leuke mensen, lekker eten, beetje vuurwerk ;)...
Er is redelijk wat gefilmd volgens mij. ga zelf ook even kijken of het een beetje is gelukt.

blaapaap

Registered User
Ik kijk terug op een paar geweldige dagen!
Lekker weer en een zeer fijne accommodatie.
Ook was het erg gezellig met de andere Nederlanders bij de shows.

De Castillos had ik eigenlijk nog groter verwacht aangezien de bekend gemaakte budgetten.
Deze bleken helaas lager maarja alsnog adembenemend om te zien natuurlijk.

De show van europla vond ik te gek, vooral die saluut finale. Zo lang en zo hard.
Ricasa was al helemaal geweldig. Wat een hoeveelheid en wat een timing. Echt niet te geloven.
Ook de mascletas en nocturnas in pobla waren zeer fijn.

We hebben alles gefilmd. De videos komen er aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan