Archief 3-Pack

Tony

Administrator
Medewerker
Broekhoff - 3-Pack.png

Meer info over de 3-Pack:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 704
Advies verkoopprijs: € 39,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 375 gram
Aantal schoten: 3x 16
Kaliber:
Tijdsduur:
Schietrichting:
I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
4/3
Effect beschrijving:

Cake 1: Whistling tail to color fish
Cake 2: Blue mine to blue peony with crackling
Cake 3: Crackling mine to crackling
125 gram kruit per cake, 7,8 gram per schot.

KoenL

Registered User
Prijst wat hoog, maar toch vind ik het hele leuke producten. De 1e is (op de kleuren rood en groen na) weer eens wat anders. De blauwe cake is ook volledig blauw, ook wel is mooi. De crackling had van mij niet gehoeven door het blauw heen, daar was het laatste potje al van voorzien. Maar goed, wel een leuke set. Jammer dat ze niet los verkocht worden.

Michel_G

Zilveren Member
Voor het geld zijn dit opzich erg leuke blokjes. Tijdens de demo kwam met name het tweede blokje er het beste uit. Wat ik persoonlijk een erg leuke ontwikkeling vind is het feit dat er steeds meer kleine mines in de diverse blokjes komen, zo ook in 2 van de 3 blokjes in dit pakket. Voegt toch iets extra's toe aan een blokje vind ik.

Dalaii

Registered User
Voor het geld zijn dit opzich erg leuke blokjes. Tijdens de demo kwam met name het tweede blokje er het beste uit. Wat ik persoonlijk een erg leuke ontwikkeling vind is het feit dat er steeds meer kleine mines in de diverse blokjes komen, zo ook in 2 van de 3 blokjes in dit pakket. Voegt toch iets extra's toe aan een blokje vind ik.

ik weet niet, ze kwamen allemaal wel goed naar voren vond ik (ja ik was er live bij, first timer bij product demo, dat wel, dus niet veel verstand ervan nog) hier op de film lijken ze wat klein effect te hebben, maar live was het verschil met de duurdere potten minimaal, als ik dat als leek mag stellen :)

Michel_G

Zilveren Member
Persoonlijk vond ik er wel duidelijk een verschil zitten, met de andere nieuwe cakes van Broekhoff. Dan vergelijk ik het met name met de diverse nieuwe 19 shots blokjes die ze gebracht hebben, zoals wonderfull heaven, paradize, pyrobox (pakket met 3x 19 shots) en ook bijvoorbeeld de zodiac. Deze hadden allemaal net wat beter verzorgde boeketten, dus net wat voller/groter/beter effect. Zat naar mijn mening wel degelijk wat verschil in effect in.

Neemt niet weg dat je ook niet moet vergeten dat al die blokjes een stuk duurder zijn per stuk, dan dat deze blokjes zijn. Deze blokjes opzichzelf zijn best goed, zeker voor het bedrag wat ze moeten kosten. Overige nieuwe blokjes zijn naar mijn mening nog stapje beter, maar daar betaal je gewoon ook net even wat meer voor!

Oja, ik was er ook live bij (Beoordeel het dus echt niet alleen op de video :wink: )

En even voor de duidelijkheid, je hoort mij dus niet zeggen dat ik de andere 2 blokjes niks vind, vond gewoon het tweede blokje het beste, maar die andere 2 zijn ook gewoon goed verzorgde blokjes.

Laatst bewerkt:

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Ik zal heel graag dat blauwe willen hebben:) Prachtig is dat. De eerste paar seconden zijn voor mij geen 40 euro waard.

Bovenaan