Persoonlijk vond ik er wel duidelijk een verschil zitten, met de andere nieuwe cakes van Broekhoff. Dan vergelijk ik het met name met de diverse nieuwe 19 shots blokjes die ze gebracht hebben, zoals wonderfull heaven, paradize, pyrobox (pakket met 3x 19 shots) en ook bijvoorbeeld de zodiac. Deze hadden allemaal net wat beter verzorgde boeketten, dus net wat voller/groter/beter effect. Zat naar mijn mening wel degelijk wat verschil in effect in.
Neemt niet weg dat je ook niet moet vergeten dat al die blokjes een stuk duurder zijn per stuk, dan dat deze blokjes zijn. Deze blokjes opzichzelf zijn best goed, zeker voor het bedrag wat ze moeten kosten. Overige nieuwe blokjes zijn naar mijn mening nog stapje beter, maar daar betaal je gewoon ook net even wat meer voor!
Oja, ik was er ook live bij (Beoordeel het dus echt niet alleen op de video :wink: )
En even voor de duidelijkheid, je hoort mij dus niet zeggen dat ik de andere 2 blokjes niks vind, vond gewoon het tweede blokje het beste, maar die andere 2 zijn ook gewoon goed verzorgde blokjes.