Datum: 13-03-2026
Plaats: Valencia
Tijd: 14:00
Wie: Pirotecnia Vulcano
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Surround setje op standje beuken!Vanavond toch even nagluren op tv, 45 inch komt beter over op een 17 inch laptop.
En de dikke JBL even aansluiten.Surround setje op standje beuken!
Gisteren live gekeken op de tv.
Wat saai ik de mascleta gisteren vond op de live beelden, hoe spectaculair en strak geschoten ik de mascleta vond op de beelden van onze razende reporter Jose Pla El Vallaí.
Omdat ik nu ergens ben en even tijd over heb, heb ik de beelden van Jose Pla El Vallaí op de taptop gekeken.
Vanavond toch even nagluren op tv, 45 inch komt beter over op een 17 inch laptop.
Inderdaad.Zo zie je maar weer...je moet er echt bij zijn voor de juiste beleving![]()
Wij waren in de gelukkige omstandigheid om erbij te mogen en kunnen zijn ook dit jaar ! De euforie na afloop de adrenaline de emoties waren er allemaal! Dit komt natuurlijk ook doordat je er live bij bent, in gesprek bent met locals en andere liefhebbers! De beleving ter plekke is idd niet te vergelijken met beelden vanaf internet, al moet ik zeggen dat de beelden van El Debate het beste zijn met de van Pirofan.Ik heb na deze Mascleta even contact opgenomen met een aantal razende reporters ter plekke. Zoals jij al zegt: ik vond hem saai en tijdens El Cuerpo werden de grondknallers overstemd door het lucht vuurwerk. Ik kon er bijna geen opbouwend ritme in ontdekken. De mensen ter plekke hebben het echter totaal anders beleefd. Briljant, perfect en ongelofelijk zijn een paar woorden die regelmatig terug kwamen.
Zo zie je maar weer...je moet er echt bij zijn voor de juiste beleving![]()
Rick, ik denk ook dat het aanwezig zijn een hele andere lading geeft aan wat je ziet ook! De sfeer vooraf en ook idd wat je ziet op het plein en vanaf de hoek een mooie blik werpen op het veld! Het is wat je zegt een hoogstaand stukje digitaal waarbij ik moest denken aan Richi van Ricasa! Het enige als ik hem mag noemen is dat je in 4 en 5e retencion wel het idee had.....oehhhhhhhhh dit is wel heel veel omdat je naar je terremoto gaat! Maat overal ook hier na afloop een tranendal!De razende reporter waar Snokkie t over had was ik, Als liefhebber van de traditionele mascleta kan ik ook genieten van innovatie die sommige schieters inbrengen.
Deze mascleta was, samen met die van Rayes Marti het hoogtepunt van de mascletas dit jaar. Als je het digitale kunstje beheerst zoals Vulcano, moet je iets extra brengen. wat ik fantastisch vond in deze mascleta was dat er aan de kopeinden van het plein 2 verschillende 'setups' stonden voor de aerial. Omdat dit vrijwel vlekkeloos meeging met de cuerpa was dit voor mij wel een tranentrekkertje. En ja, dat zie je niet op film, maar moet je meemaken.