Datum: 10-03-2026
Plaats: Valencia
Tijd: 14:00
Wie: Pirotecnia Crespo
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja toen was het relatief droog, kijk nu dan?
Oei dat is inderdaad niet best, aan het einde van je filmpje zie dat er best veel is blijven hangen.Jammer dat er zo veel is blijven hangen.
Filmpje.
Zoals gezegd in mijn review lees je dat door de negatieve invloed van de regen de mascleta niet dat heeft kunnen doen waar ie voor staatOei dat is inderdaad niet best, aan het einde van je filmpje zie dat er best veel is blijven hangen.
Doodzonde.
In therie zeker wel, maar je ziet bij bijv Hns, Mediterreano, Ricasa en misschien nog een paar andere bedrijven die die fabricage van o.a single shots waterproof maken. De Candelas worden afgedekt met plastic met een ontsteker dus kan in principe ook geen last. Wat betreft de groepen truenos die worden weleens in gevallen afgedekt met plastic, ik kan mij Europla nog herinneren die dat uit voorzorg hebben gedaan1 Maar Crespo had naar mijn weten geen enkele bescherming aangebracht op de groepen, dus ja de vertragers o.a lopen vol met water! Maar in geval je niks zou doen als vandaag zou ieder ander bedrijf tegen dezelfde problemen aanlopen, want op een gegeven moment gaat water overal in zitten, behalve de single shots en andere waterproof elementen.Heel pijnlijk allemaal.
Wat denk je, Mr. M.: was dit een van de grotere bedrijven ook gebeurd?
Waarom staat ie gewoon niet in de hoek Correos om de boel in de gaten te houden, dan had ie dit leed kunnen voorkomen, maar ja het leed was al geschied