Ik voel me goed en bevredigd! Een fantastisch oud en nieuw gehad.
Overdag was erg wennen. Ik ben mijn hele (bewuste) leven nog nooit zo laat opgestaan (kwart voor 10) op de 31ste.
Overdag nagenoeg niets afgestoken, wel veel gewandeld en kunnen genieten van carbid schieten, gas kanonnen en het geweldige weer.
In de avond om 6 uur gigantisch veel vuurwerk gezien daarna was en bleef het rustig tot n uur of 11 (daardoor tussendoor veel cakes in alle rust kunnen afsteken en filmen.) Mijn nieuwe camera Panasonic x920 presteerde geweldig, en nagenoeg alles scherp op beeld (met hulp van camera man; mijn broer).
Weinig cakes vielen tegen, niets viel om bijna alle pijlen stegen goed op en niemand raakte gewond. (Weinig toeschouwers helaas, maar dat ben ik gewend en heeft ook weer veel voordelen.)
Om 12 uur zelden zo veel vuurwerk gezien, 1 moment leek het letterlijk dag, zo licht.
ontzettend veel grote (Poolse?) blokken in de buurt en veel salute shells, iedereen die ik er over sprak was er lyrisch over, al verbleekt je eigen vuurwerk wel even.
Nog wel wat overgehouden ondanks dat ik voor het eerst tot 2 uur heb gestookt, maar geen blokken meer zoals vorig jaar, toen de regen half 1 begon hier.
Kortom, een fantastisch oud en nieuw, maar ik mis het overdag stoken wel!