1 januari: Hoe voelen jullie je nu?

Hoe voelen jullie je nu?

• Breek mij de bek niet open! Depressief.

Stemmen: 6 5,2%
  • Erg jammer dat het weer over is. Maar het was wel top!

Stemmen: 57 49,6%
  • Mix van allerlei emoties.

Stemmen: 19 16,5%
  • Ik voel mij goed en bevredigd!

Stemmen: 31 27,0%
  • Anders, namelijk:

Stemmen: 2 1,7%

• Total voters
    115
Status
Niet open voor verdere reacties.

Awtw

Registered User
Ook ik heb gemengde gevoelens. Loop de hele dag al met een day after gevoel rond. Het dal na het hoogtepunt is diep.

Kunnen we het geen 4x per jaar doen ofzo. Ik denk nu al wat ik volgend jaar allemaal wil hebben.

Precies, goed om te horen dat ik niet de enige ben. Gedeelde smart is halve smart :hehe!:

De eerste dagen zijn het zwaarst, maar voor je het weet is het weer zomer en kun je na de zomer je eerste bestellingen alweer plaatsen!

Verder genoeg tijd om na te denken over projecten voor volgend jaar!

Stellingwerf

Registered User
Alles geleverd gekregen.

Een aantal boxen doorgelont. Zijn zonder haperen afgegaan.

Verder was het rustig en droog weer.

Dus eindelijk weer eens in alle rust van het vuurwerk kunnen genieten!

painkiller

Registered User
Net als mijn voorganger hiervoor: Ontzettend moe, maar voldaan.
Moe, omdat ik 48 uur heb geleefd voor het vuurwerk en ons feest thuis en nauwelijks geslapen. Vanmorgen pas 0m 06.00 uur naar bed en om 08.00 uur alweer onze kleindochter voor ons bed. Moe van alle spannningen ook die onze hobby teweeg brengt.

Voldaan omdat het een bijzonder geslaagde avond is geworden. Vuurwerk was weer super. Show helaas niet gelukt. Te weinig tijd gekregen voor de voorbereidingen. Desalniettemin ontzettend genoten.

Geen last van nieuwjaarsblues. Ik hoop alleen wel met heel mijn hart en ziel dat onze traditie mag blijven voortbestaan.

Ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal, sta er precies hetzelfde in.

Ontzettend moe van de stress (en evengoed moeten werken) die de hobby met zich meebrengt.
Wegens tijdsgebrek is mijn show ook niet gelopen zoals hij eigenlijk bedoeld was. Ondanks dat heb ik geweldig genoten van de hele dag.
Van het categorie 1 stoken en de petten op bezoek krijgen, tot het wegdrukken van 9 Happy Thunder Q.

De dip is, tot nu toe, nog niet voorbij gekomen.

Het aanpassen van de afsteektijden zorgt er wel voor dat je de dag heel anders beleefd. Ik had evengoed behoorlijk wat matten ed. gekocht maar ben er gewoon niet aan toe gekomen. Het enige waar ik na 18:00 uur behoefte aan had was flink wat sier de lucht in jagen. Zelfs de bij mij geliefde knalcakes gaven niet echt voldoening.

magnolia

Registered User
tja ik ben brak maar voldaan .
oke ik heb wel wat kanttekeningetjes over mijn collectie van dit jaar, maar goed dat kan een keer gebeuren .
dit was het 2de jaar dat ik van die koppelcakes had .
op de cruel traction na dan vond ik de rest maar oer en oer saai .
verder gister avond erg gezellig geweest .
buren waar je normaal nooit mee praat komen dan op oudjaars avond even bij je langs om te praten .
ik zou het erg jammer vinden als de vuurwerktraditie zou verdwijnen want het breng ook een stukje saamhorigheid met zich mee .
vandaag weing werk gehad van de troep want als afsluiting hebben we alle lege potten op gefikt .
biertje er bij, nog wat knal werk afgestoken,nou ja je snapt het wel .
als je bij een georganiseerde show staat te kijken sta je met zijn allen als haring in een tonnetje naar de lucht te turen .
mensen zijn in grote groepen minder snel geneigd om contact te maken.
je bent te midden van de grote massa dan super eenzaam .
als we die kant op gaan word oud en nieuw maar een kil feest .
we moeten met zijn allen goed begrijpen dat er altijd op welk terrein dan ook wat fout kan gaan .
als dat niet met vuurwerk is dan bijvoorbeeld met een grote mensen massa .
deze vuurwerk traditie brengt gewoon een gezellige chaos met zich mee en dat moet blijven .
neem je maatregelen en maak er een groot feest van .

alex24

Registered User
ik heb een Mix van allerlei emoties

Top avond gehad met mooi vuurwerk , helaas geen tijd gehad om een show te maken hoewel sommige boxen al een show op zich zijn.

Maar nu met al het negatieve vuurwerk nieuw met bv burgemeesters die praten over bommen en oogartsen die niet weten dat er ook nog zoiets van een vuurwerkbril bestaat, weet ik niet of wij nog lang van onze hobby kunnen genieten.

maar toch nu al wel een beetje bezig wat ik volgend jaar zeker weer wil hebben.

Sweet Laker

Registered User
Werd in de loop van de middag weer door gmp thuis gebracht na een zeer gezellige, geslaagde nieuwjaarsnacht. Moest weer even acclimatiseren want het is toch weer even afkicken als je de laatste rotzooi weer bijeengeraapt hebt en er definitief een einde is gekomen aan een geslaagde nacht.

Gelukkig hebben we de foto's en filmpjes nog om na te kunnen genieten :smiling:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Een mix van allerlei emoties.

Ten eerste ik moet van mezelf minderen met vuurwerk.
Ik heb van 12:00 uur tot 2:00 uur gestookt.
Heerlijk maar ik had gewoonweg te veel, ik had de hele dag een soort van stress hopelijk krijg ik alles weg.

Ik heb een schietkistje maar daar heb ik niets mee gedaan.
Dus moet ik dat ding niet wegdoen, denk ik achteraf.

En wil terug van 25 cakes terug naar 15-20 cakes.

Voor de rest een heerlijk oud en nieuw gehad.
Maar wil of meer vuurwerk.
Minder minder minder!!!

petertje23

Registered User
Ik heb gestemd op een mix van emoties.

Gister voor het eerst savonds moeten werken op oud en nieuw. Wel tot half 10, maar toch.....
Daarna super gezellige avond met vrienden met af en toe een fonteintje.
Om 12 uur super naar mijn zin gehad met super mooi vuurwerk.
En vandaag ook weer aan het werk.....
Beetje brakkig, en totaal geen zin.

Hopelijk volgend jaar een beter rooster!

P.S. ik ben wel blij dat het gister oudjaar was, en niet vandaag.
Vandaag hadden we hier geen vuurwerk af kunnen steken zo hard waait het.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik heb gekozen voor een mix van emoties, waarom:
- Alles is goed gegaan zonder wondjes of wat dan ook! Dus blij dat het voorbij is.
- Alles is goed gegaan zonder politie of andere problemen! Dus blij dat het voorbij is.

- We moeten nu weer heel wat nachtjes slapen voordat de demo's en daarmee een geweldig leuke tijd weer begint. Dus jammer dat het voorbij is!
- De December maand is voorbij, de maand van gezellig dagen. Dus erg jammer!

En zo kan ik nog wel flink wat dingen opsommen... Gevoel is met de hedendaagse media ook heel anders geweest.

smilli

FPM Filmer
Bevredigd, ben kapot van alle stress rondom de dagen ook door een lastige persoonlijke zaken.
Het wegvallen van het dagdeel viel me niet mee maar de mooie avond met een keer ideaal weer maakte veel goed voor mij.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik voel me helemaal top!
Uiteraard jammer dat het voorbij is maar dat maakt het ook zo speciaal. Één keer per jaar mogen we doen wat we zo graag doen.
Ik heb een fantastisch oud en nieuw gehad. Zoonlief die vanaf 20.15 tot 00.30uur met vuurwerk bezig is geweest. Met tranen in me ogen denk ik er aan terug . Ik zag mezelf staan en ongelofelijk dat een kind van 4 jaar zo van vuurwerk kan genieten. Heerlijk.

Daarbij heb ik ontzettend goed vuurwerk gezien, is alles goed gegaan en hebben we qua weer het beste weer van de afgelopen 5 a 6 jaar gehad.

Ik heb echt een hele leuke dag gehad.

Robin84

Registered User
Ik voel me helemaal top!
Uiteraard jammer dat het voorbij is maar dat maakt het ook zo speciaal. Één keer per jaar mogen we doen wat we zo graag doen.
Ik heb een fantastisch oud en nieuw gehad. Zoonlief die vanaf 20.15 tot 00.30uur met vuurwerk bezig is geweest. Met tranen in me ogen denk ik er aan terug . Ik zag mezelf staan en ongelofelijk dat een kind van 4 jaar zo van vuurwerk kan genieten. Heerlijk.

Daarbij heb ik ontzettend goed vuurwerk gezien, is alles goed gegaan en hebben we qua weer het beste weer van de afgelopen 5 a 6 jaar gehad.

Ik heb echt een hele leuke dag gehad.

Ik ben heel erg benieuwd hoe jij samen met je maten de dag heb ingedeeld en nog meer hoe de films zijn geworden!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laatst bewerkt:

blackpowder

Registered User
Een zeer gelaagde dag / nacht gehad. Jammer dat het weer voorbij is maar ik kijk nu al uit naar de zomer. en mijn aankomende promotie en opleidingen.
heb zin in 2015 wordt een persoonlijk spannend jaar met hopelijk weer veel hoogtepunten.

ariem

Registered User
Een geslaagde avond met mooi vuurwerk, en toch ook wel genaaid door bepaalde importeurs die in een keer een heel ander efect in een cake stoppen!

~HTF~

Registered User
Het was een geslaagd feestje met pronkstukken aan vuurwerk.
Vandaag nog even uitwaaien en maandag weer dagelijks leven.

fish cracker

Registered User
Ik voel me goed en bevredigd! Een fantastisch oud en nieuw gehad.
Overdag was erg wennen. Ik ben mijn hele (bewuste) leven nog nooit zo laat opgestaan (kwart voor 10) op de 31ste.
Overdag nagenoeg niets afgestoken, wel veel gewandeld en kunnen genieten van carbid schieten, gas kanonnen en het geweldige weer.
In de avond om 6 uur gigantisch veel vuurwerk gezien daarna was en bleef het rustig tot n uur of 11 (daardoor tussendoor veel cakes in alle rust kunnen afsteken en filmen.) Mijn nieuwe camera Panasonic x920 presteerde geweldig, en nagenoeg alles scherp op beeld (met hulp van camera man; mijn broer).
Weinig cakes vielen tegen, niets viel om bijna alle pijlen stegen goed op en niemand raakte gewond. (Weinig toeschouwers helaas, maar dat ben ik gewend en heeft ook weer veel voordelen.)
Om 12 uur zelden zo veel vuurwerk gezien, 1 moment leek het letterlijk dag, zo licht.
ontzettend veel grote (Poolse?) blokken in de buurt en veel salute shells, iedereen die ik er over sprak was er lyrisch over, al verbleekt je eigen vuurwerk wel even.
Nog wel wat overgehouden ondanks dat ik voor het eerst tot 2 uur heb gestookt, maar geen blokken meer zoals vorig jaar, toen de regen half 1 begon hier.
Kortom, een fantastisch oud en nieuw, maar ik mis het overdag stoken wel!

funkie x

Registered User
door alle negatieve media en het 18:00 besluit voor oud en nieuw veel minder kriebels als voorgaande jaren.
Ook op oud en nieuw kwam de sfeer er moeilijk in tot een uurtje of 5 . Dit was altijd de dag dat ik los kon gaan met de vuurwerkmaten, nu voelde ik me beperkt!
De show liep ook niet zoals gepland, veel gestress met de voorbereiding en tot slot was de camera s´avonds ook nog eens leeg en uiteraard geen lader bij me dus weinig films dit jaar.
Kan wel zeggen dat dit 1 van de mindere jaren is geweest voor mij. Volgend jaar minder cake´s en meer op het gemakje stoken en genieten van elke cake!

Al met al wel top vuurwerk gehad, geweldig weer!! en veel gezelligheid met de familie en vrienden.
Op naar een beter oud en nieuw 2015/2016!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan