• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Zwolle

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 April vuurwerk te Zwolle.

wie : Wagenvoort vuurwerk
wat : prof vuurwerk
waar : in het park De Wezenlanden te Zwolle.
tyd :tussen 21.30 uur en 23.00 uur. Het afsteken duurt circa 30 minuten.

top_over_wagenvoort.jpg
 
vorig jaar op de zelfde locatie gold een veiligheids afstand van 120 meter,
dus een max. kaliber van 2.5".
let op! dit was vorig jaar, en is dus geen belofte voor dit jaar.
 
Bij deze vuurwerkshow is het zeker dat deze WEL door gaat. Het terrein is regelmatig nat gehouden. Ook is er een watertankwagen van de brandweer aanwezig bij het ontsteken.
 
uit de media

Toch vuurwerk op Koninginnedag

ZWOLLE - Het traditionele vuurwerk dat op Koninginnedag wordt afgestoken, gaat ondanks de aanhoudende droogte de lucht in.

Wel heeft de gemeente maatregelen getroffen om eventuele problemen te voorkomen. De planten in het betreffende Park De Wezenlanden zijn regelmatig beregend en daarnaast staat er op de avond zelf een watertankwagen van de brandweer paraat.

Het spektakel begint om 22.00 uur in Park De Wezenlanden.
 
Wel, het zag er weer fantastisch uit!! Zeer de moeite waard...
We zaten dit keer aan de zijkant over het water bij de doorgaande straat.
Hierdoor was er een goed zicht op al het werk, behalve de start van lichtflitsen op de grond en een text aan het einde.
De wind stond pal in onze richting en van vele andere mensen, waardoor we veel papier en soms zelfs vuur op ons kregen... Veel rook ... mmm lekker ruiken...
En veel korrels in de ogen..

Maarja , dat hoort er bij en versterkt het gevoel...



Groetjes,

Martin
 
Het was zeker weer een leuke show. Het max. kaliber leek naar mijn idee ook zeker wel bij de 2,5 inch te liggen als het geen 3 inch is.

Ook werd de show afgerond met een salutefinale.

Er gaan alleen geruchten rond dat dit de laatste show was omdat de sponsor ( zal wagenvoort zelf wezen) ermee stopt. Kan iemand hier meer over vertellen?
 
Het was zeker weer een leuke show. Het max. kaliber leek naar mijn idee ook zeker wel bij de 2,5 inch te liggen als het geen 3 inch is.

Ook werd de show afgerond met een salutefinale.

Er gaan alleen geruchten rond dat dit de laatste show was omdat de sponsor ( zal wagenvoort zelf wezen) ermee stopt. Kan iemand hier meer over vertellen?

Het max. kaliber was inderdaad 2,5 inch. Aan minebags is het misschien meer geweest, als die geschoten werden.

Wat er aangevraagt is door Wagenvoort:
Grondvuurwerk (bengaals vuur, fonteinen, draaizonnen
en een tekstbord)
Romeinse kaarsen zonder knaleffect
Romeinse kaarsen met knaleffect
Romeinse kaars bundel met en zonder knaleffect
Minebags 3 en 4 inch
Minebags 6 inch
Flowerbeds en shells < 3 inch
 
Het max. kaliber was inderdaad 2,5 inch. Aan minebags is het misschien meer geweest, als die geschoten werden.

Wat er aangevraagt is door Wagenvoort:
Grondvuurwerk (bengaals vuur, fonteinen, draaizonnen
en een tekstbord)
Romeinse kaarsen zonder knaleffect
Romeinse kaarsen met knaleffect
Romeinse kaars bundel met en zonder knaleffect
Minebags 3 en 4 inch
Minebags 6 inch
Flowerbeds en shells < 3 inch

zijn minebags die knetter gevalle:P?
 
Het was zeker weer een leuke show. Het max. kaliber leek naar mijn idee ook zeker wel bij de 2,5 inch te liggen als het geen 3 inch is.

Ook werd de show afgerond met een salutefinale.

Er gaan alleen geruchten rond dat dit de laatste show was omdat de sponsor ( zal wagenvoort zelf wezen) ermee stopt. Kan iemand hier meer over vertellen?


beste jarikbizz,

Denk nou niet dat Wagenvoort zijn eigen vuurwerk gaat betalen.
mocht er al sprake zijn dat de show in Zwolle tijdens 30-04 stopt dan zal dat zeer zeker niet zijn omdat Wagenvoort zijn vuurwerk niet meer wil betalen.

kortom wat Wagenvoort betreft gaat deze show volgend jaar gewoon door.
Probeer de volgende keer eerst de feiten te achterhalen voordat er allerlei onzin op het forum komt.

Groeten,

San Quinton
 
Back
Bovenaan