Zwart beeld Pinacle 9.3?

Sweet Laker

Registered User
Hey allemaal,

ik heb de eerste wedstrijd van Nederland het vuurwerk boven Den Haag gefilmd, nu wilde ik dit gaan bewerken met Pinacle 9.3 alleen kan ik het beeld niet zien in het scherm rechts.

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Heb een NForce3 moederbord en een Nvidia X5900XT kaartje met 128 MB geheugen. En 1 GB aan (los) geheugen. Heb een paar 100 GB vrije ruimte op de harde schijf, dus dat lijkt me het probleem niet.

Als iemand een tip heeft graag!

Tony

Administrator
Medewerker
Staat preview aan?
En heb je het programma anders al een keer opnieuw gestart. Ik had met die oude namelijk hetzelfde probleem.

Sweet Laker

Registered User
hmmm ik krijg na een paar keer opnieuw opstarten opeens wel beeld en ik kan gewoon weer opnemen van dv-tape naar pc.

Fase 1 completed, bedankt voor de snelle reactie Tony!

Sweet Laker

Registered User
Mannen, deze computernerd heeft nog een vraag:

hoe groot mag zo'n bestand zijn op blip.tv

heb eindelijk een account en een film van 112 mb geupload, heb op dat flash gedoe zitten wachten en nou krijg ik een 'broken link' logo van quicktime.

Nee, daar schiet ik mee op,...

Waar kan dat aan liggen?

Son-T

Registered User
even van Blibtv.
Citaat:23. Is there a limit on the size of the video I can upload?

You can upload videos up to 1GB in size, but we recommend that you keep uploaded videos to 100 MB or less for a number of reasons. Check out Freevlog and the blip.tv learning center for help with making your videos smaller without sacrificing quality. We can't guarantee that videos over 100 MB will work well for everybody, and very large videos may not transcode to Flash successfully.

Sweet Laker

Registered User
Ow gaaf, hij speelt hem nu opeens wel af :D

zal wel even een nieuw topic openen en ondertussen een kleinere versie van de film uploaden, just in case :)

Bovenaan