zullen er ooit nog echte harde knallers met of zonder lont verkocht worden?

djara

Registered User
gantpoplin zei:
Oh oke, het zijn die met het rose papiertje aan 1 kant dus niet die van de foto, daarnaast ook nog namaak deze zijn die met rose witte blauwe groene en geel papiertje...

Die van 94 / 95 zijn het inderdaad niet, maar daarna is er altijd nog een goede geweest en dat zijn diegene waar ik het nu over heb

mischien dat ik weet welke jij bedoelde ! die nitraten met dat rose papiertje aan de boven kant en de rest karton bruin.
die gingen ook onder de naam thunder cracker!
en die nitraten met al die kleurtjes zaten altijd in een witte verpakking ! maar er stond helemaal niets op de doos ! waren wel strakke nitraten omdat ze verschillende kleuren vlammetjes hadden:p !blauw ging het hardst! ikhad ze vorig jaar nog maar ze vielen tegen.

ik denk dat we gewoon de realiteid moeten beseffen dat de echte nitraten hun tijd hebben gehad

Laatst bewerkt:

gantpoplin

Registered User
Vielen ze tegen ja? Nou in de voorgaande jaren dat ik ze had vond ik ze zeer hard gaan... voor nitraten dan. Ik vraag me ook af of deze uberhaupt in België zijn verkocht... weet iemand dat? Ik heb het over de nitraten in een wit doosje er zitten 20 stuks in: 4x wit crepe papier, 4x blauw " ", 4x groen " ", 4x rose/paars " ", 4x geel " ".

Schuim

Moderator
Medewerker
Nou gant.

Om eerlijk te zijn vond ik ook dat ze in de middenmaat vielen.
ze kwamen net niet tegen de NT aan, de de JWCT ging ruim 2x zo hard.

Dit gebaseerd op een test met een Db meter ;)

Greedings,
Der Schuim :w

gantpoplin

Registered User
Ja dat kan, maar ieder zo zijn mening en decibelmeters ach het ligt ook aan de ruimte waar je het afsteekt;)... iig heb ik het helemaal gehad met knal vuurwerk, sier is nu meer mijn ding...maar goed laten we weer on topic gaan|:(

Schuim

Moderator
Medewerker
Hey, beledig mijn meetkunsten niet ;)
Dat doe ik ook al langer van vandaag.
heb de data alleen nooit bewaard
Wat dacht je van een loots, en 4x de zelfde afstand (TT, NT, JCWT en die gekleurde)

Maargoed..
Zo als je al zei.

BACK ON-TOPIC!!!! :p

djara

Registered User
gantpoplin zei:
Vielen ze tegen ja? Nou in de voorgaande jaren dat ik ze had vond ik ze zeer hard gaan... voor nitraten dan. Ik vraag me ook af of deze uberhaupt in België zijn verkocht... weet iemand dat? Ik heb het over de nitraten in een wit doosje er zitten 20 stuks in: 4x wit crepe papier, 4x blauw " ", 4x groen " ", 4x rose/paars " ", 4x geel " ".

niet dat ik weet !ik denk het trouwens niet ! omdat er geen gebruiks aanwijzing op die doosjes zat!
kvin het ook meer dingen voor een handelaar.
khad ze vorig jaar en ze vielen beetje tegen ! paar jaar geleden had ik ze ook en toen gingen ze lekker hard ! harder dan een super vlinder. (alleen had een super vlinder meer druk en klapte zwaarder). kheb die nitraten dit jaar nog niet gezien.

markor

Registered User
Ik weet welke nitraat er bedoeld word, ik heb hem ook! Hebben aan 1 kant een crepe papiertje zitten en gaan een stuk harder dan de helios nitraten!.

zuidwijk

Registered User
heb ze ook! op de doos staan green light cracker als het goed is... al steek je ze aan dan hebbie eerst een groene korte vlam en dan een harde knal met lekkere flits :)

Laatst bewerkt door een moderator:

nick or die

Registered User
ik ben gisteren bij alpeco geweest en er lage diepte bommen in de vitrine jammer genoeg was ik niet met me vader en hadden we geen kvk bij :'(

Laatst bewerkt door een moderator:

Patrick

Registered User
3 jaar geleden werden er nog van die nepperts verkocht. Vrij goedkoop (4,55 ofzo) 20 in een pak maar de knal was echt droevig. Wel een leuke vlam kwam ervan af en voor de prijs uiteindelijk wel leuk. Maar als ze met KVK zijn dan zouden het wel de originele moeten zijn alhoewel die vlam natuurlijk ook al de reden kan zijn dat het met KVK is.

De nepperts:
nitraat1.jpg

remio

Registered User
ja en die worden dan nu waarschijnlijk door het vlammetje MET kvk verkocht? haha, moet niet gekker worden daaro|:(

gr remio

boiler-j

Registered User
Ik heb een kijkje genomen bij alpeco, kwa knal heeft alpeco:

-trueno no4 - aanraders

-diepte bom 1998 die rode met sterretjes erop met een soort schietlont-slechte kwaliteit-afraders.

-jCWT:jumbo color whistling thunder-LET OP*maar het zijn de JUMBO COLOR THUNDERS dus groene vlam gevolgt door knal ,*6gram p/s*- aanraders

-NT: Nitrate thunders- aanraders ( ze hebben een nieuwe verpakking paars met zwart en de verkoper van alpeco zij dat ze nieuw kruit erin hebben, dus gaan vrij hard maar niet zo hard als de JCWT en de ricasa trueno no4 maar zeer zeker aanraders zitten trouwens ook weer per 10 x 10 verpakt.

Spanish cracker (5 stuks in doos) zijn grote spanish crackers in een rood zwarte doos met maskertje erop (0.9 gram p/s) - aanraders weet ik niet ? ik heb ze niet gehaald.

strijker special- aaraders

spanish cracker (12 stuks in doos blauwe verpakking 1.6 gram p/s) - aanraders

dit is zo,n beetje wat er kwa knal momenteel is bij alpeco, ik moet zeggen ziet er goed uit vooral de TRUENO NO4 en de JCWT's:p

*LET OP VOOR DE KNALLERS HEB JE KVK NODIG!!!*

Groetjes :w

boiler-j

Registered User
ja alpeco verkoopt nu momenteel de bloemetjes nitraten met soort van schietlontje alleen ze worden alleen verkocht per bundel van 10 pakjes.
maar de knal is slecht , komt wel een leuk vlammtje uit.

Groetjes:p

Bovenaan