zullen er ooit nog echte harde knallers met of zonder lont verkocht worden?

hc-freak

Registered User

Als dieptebommen
Betonstrijker
doodskopstrijker
giga vlinders

deef0003

Registered User
hc-freak zei:

Als dieptebommen
Betonstrijker
doodskopstrijker
giga vlinders
dieptebommen eind november weer bij alpeco
en ik vrees dat de rest alleen via handelaren te krijgen zijn :w
en zoals je misschien al weet de treuno no4 of te wel ricasa zijn hele goeie knallers

Laatst bewerkt:

hc-freak

Registered User
Bedoel je de nitraat soms die ze vorig jaar hadden of de echte wat me sterk lijkt want die heb ik al in geen jaren meer gezien de bruine met een roze papiertje?

deef0003

Registered User
hc-freak zei:
Bedoel je de nitraat soms die ze vorig jaar hadden of de echte wat me sterk lijkt want die heb ik al in geen jaren meer gezien de bruine met een roze papiertje?
de nitraat thunder zeg maar van vorig jaar
maar gebruik de SEARCH anders even genoeg te vinden over knal wat er is en niet is en of het nog gemaakt word of niet :w

Wizz

Registered User
misschien dat bex zn oude connecties kan aanwenden om die gouwe ouwe knallers terug te krijgen. Maar dat is ff afwachten tot die met kvk gaan verkopen.

Schuim

Moderator
Medewerker
Je lult???

Bex zn oude strijkers.. en dan dus die van 98'...
Als dat waar is krijg ik een hartaanval.

Als kiddo schrok ik me altijd dood van die dingen..
Wanneer ik niet wist dat er eentje werd afgestoken en hij knalde, was ik zo weer binnen. ;)

Maar vond ze toen ik er in 2000 zelf een paar had, helemaal top :9

Ben benieuwd,
Maar zo als ik altijd zeg wat bex betrefd..
De tijd zal het leren.

Greedings,
Schuim :w

nitraat4life

Registered User
Bestaat bex dan nog? ik dacht dat bex een winkel was die een tijdje geleden gesloten werdt ? ik vat het even allemaal niet meer .. mischien dat iemand een duidelijke uitleg kan geven , en waarom zouden die nitraten van toen nu wel opeens weer mogen worden verkocht en toen der tijd niet meer?

Laatst bewerkt door een moderator:

gantpoplin

Registered User
Ik heb de echte nitraat nog vorig jaar gehad...bruin met rose papiertje ...ze zijn elk jaar gewoon via handelaren te verkrijgen hoor...dus het zal me niks verbazen als bex die straks weer in zijn assortiment gaat opnemen|:(

nitraat4life

Registered User
gantpoplin zei:
Ik heb de echte ntiraat nog vorig jaar gehad...bruin met rose papiertje ...ze zijn elk jaar egwoon via handelaren te verkrijgen hoor...dus het zal me niks verbzaen als bex die straks weer in zjin assortiment gaat opnemen|:(

Waarschijnlijk zijn dit de namaak versies ervan? want die zijn nog wel vollop te verkrijgen maar deze knallen vele malen zachter.. ook wel crepe nitraten genoemd als ik me niet vergis

/n4l

gantpoplin

Registered User
Nee de echte, ik ben lang genoeg met vuurwerk bezig om dat te weten. die dingen worden nog steeds geproduceerd in china alleen sinds bex weg is verkopen andere zaken ze niet meer. Kijk maar naar de super vlinders van op de leggen" ook verboden maar nog steeds te krijgen in nederland bij handelaren. sinds dit jaar heb ik ze niet meer geregeld gewoon vanwege het feit dat ik het een beetje heb gehad met dat knal vuurwerk.

remio

Registered User
zal aan mij liggen, maar heb de echte sinds 2002 niet meer gezien, zowel op foto's of filmpjes niet.............. en nu zeg jij ineens dat ze "gewoon"te krijgen zijn.

post dan heel graag ff een foto en filmpje(recent) of pm me...

gegroet

PeterVuurwerk

Registered User
ik kan het verkeerd hebben, maar bedoelt hij niet de nitraten die met aan beide kanten een crepe papiertje geimporteerd door BVB (Bex Vuurwerk Bocholt)

ff foto gezocht:

P9110639.JPG

als ik verkeerd ben delete ik deze foto wel ff

vonk

FPM Moderator
Medewerker
de nitraat/dieptebom uit ong..94/95 heb ik NOOIT meer terug gezien, er zijn nog een hoop remake,s van op de markt gekomen alleen die haalde het allemaal niet met de versie uit 94/95.

gantpoplin

Registered User
Oh oke, het zijn die met het rose papiertje aan 1 kant dus niet die van de foto, daarnaast ook nog namaak deze zijn die met rose witte blauwe groene en geel papiertje...

Die van 94 / 95 zijn het inderdaad niet, maar daarna is er altijd nog een goede geweest en dat zijn diegene waar ik het nu over heb

Bovenaan