Zoutelande

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member

hardcore0438

Registered User
Thanks, vergeten te posten. Even wat aanpassingen :
Zoutelande ligt in Zeeland , vuurwerk word verzorgd door Caffero events en word verschoten vanaf de dijk en trappen in de langstraat :
DSC_0099 by jesper0438, on Flickr

Vind het altijd een leuke show alleen is het altijd enorm druk . Maar goed, wat verwacht je anders :hope my fake smile

hardcore0438

Registered User
Gisteren weer naar Zoutelande geweest.
Caffero / Cafferata heeft sinds kort een eigen assortiment met prachtig PSE vuurwerk ,welke ze afgelopen avond verschoten hebben. Het was weer een leuke pyromusical. Vond zelf de 15meter vulkanen van 3 seconde erg mooi om te zien :
Vuurwerk Zoutelande augustus 2015 by jesper0438, on Flickr

En de gekleurde vulkanen (die je misschien wel herkent uit de shows van Gotenborg :

Verder werden er op sommige momenten leuk gespeeld met single shots :

Alles is hier op video terug te kijken !

En de rest van de foto's zijn hier te vinden :
https://flic.kr/s/aHskhNECGN

hardcore0438

Registered User
Na aanleiding van een mailtje heb ik het 1 en ander aangepast in de video. Hierdoor ontbreekt de originele soundtrack en is de muziek helaas iets minder goed te horen !

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank voor je fotobeelden en video Jesper. Lastig die ondernemer zeg. Wat hij er op tegen hebben op jouw beelden?

hardcore0438

Registered User
Hey Fred, het gaat niet om die beelden die jij stuurt hoor. Ze hebben inderdaad zelf ook een cameraploeg ingehuurd, die zie je voor mij staan op de video.
Ik had het logo van Caffero gebruikt , omdat ik voor hun die video had gemaakt . Er is een ondernemer die het 'organiseert' en vervolgens schiet een ander bedrijf (in dit geval Caffero) het vuurwerk.

bridge

Bronzen Member
Wha ha daar zijn ze weer hoor de vlammenwerpers. Zonde want het vuurwerk dat ze tussendoor schieten is prima. Laat die bengalen ook maar weg btw. Dat geloven we nu wel.

Bovenaan