Zoomiej´s lijst

king of thunder

Registered User
Als je alles los gaat afsteken ben je wel ff bezig lijkt mij zo. Knappe lijst maar het lijkt wel of je zoekende bent en alleen zeker bent van de silversalute en thunderking ?!? Persoonlijk zou ik de pijlen en de kleinere potten eruit laten en meer voor een thema gaan. Bijvoorbeeld de potten onder de 20 euro laten zitten en dan nog een chain reaction , powercake 16 en een bird of prey. Als je die 15 of 20 meter uit elkaar zet en tegelijk afsteekt , heb je de lucht volledig gevuld !!!

Zoomiej

Registered User
Veel al gaat alles per stuk. Een wat betreft de pot keuze. Het is niet mijn intensie om een project te maken. Ik schiet alles los, dus dan ga ik al snel voor veel verschillende dingen dan voor weinig en alles dubbel.

king of thunder

Registered User
Ik vraag mij af of je alles even tof gaat vinden en of je volgend jaar meerdere exemplaren van de leukste stukken gaat halen ? Met zo'n bedrag als op jouw lijstje had ik zeker een 6 elements , imm gold , zena cakebox , dragonbox of etc......gekocht !!! Maar ach je gaat je niet vervelen da's zeker.

Bovenaan