Zomer vuurwerken scheveningen 14-21-28 juli // 4 -11 aug

Mike18

Registered User
Ik ben er erg blij mee :)
Het klinkt krom, maar ik geniet meer van vuurwerk als ik foto's maak dan wanneer ik geen foto's maak.

Laatst bewerkt door een moderator:

Alexy

Registered User
fritspen zei:
Hoe kan het nu een slechte show zijn geweest als je meer dan 80% niet kunt zien. Ook wij zijn hier niet blij mee maar aan zo'n dichte mist kunnen wij ook niets doen helaas.

groeten frits

I know, sorry als je het zo opvat, ik vond het alleen wel érg kort, ik had er wat meer van verwacht, sorry...(als voorproefje op het festival is het wel leuk dat er shows geschoten worden, en de waterbommen waren... ...geil:9)

gerwin

Registered User
fritspen zei:
Hoe kan het nu een slechte show zijn geweest als je meer dan 80% niet kunt zien. Ook wij zijn hier niet blij mee maar aan zo'n dichte mist kunnen wij ook niets doen helaas.

groeten frits

Jullie hebben vorig jaar toch ook geschoten ??? toen waren de shows om te smullen :) dit jaar weer heen tijdens vakantie aanstaande vrijdag en volgende week vrijdag en dan het vw festival :) heb er weer zin in en heb ook weer het volle vertrouwen dat er weer goeie shows worden geschoten.

]-[arry

Registered User
Ben vrijdag ook speciaal voor vuurwerk, terasje en biertje naar scheveningen geweest. Idd erg zonde dat het luchtvuurwerk bijna niet te zien was. De waterbommen waren werkelijk briljant, erg jammer dat het er niet meer waren :9

Tony

Administrator
Medewerker
Net contact gehad met Dream Firework en de show van vanavond 04-08-2006 gaat NIET door.
Dream Fireworks bedankt voor het melden.

Alexy

Registered User
Ajaaaa... rotweer ook, ik zou vandaag lekker een dagie Scheveningen doen, lekker naar het strand enzo... Maar ik heb inplaatsdaarvan toch maar 'ff mijn mooie 3.5 kite-je tevoorscijn gehaald:w... (en ben nog iets van 4 meter hoog gesprongen met dat ding (tja, wat wil je met windkracht 6 en 55kilo) :p )

Laatst bewerkt:

Stefanfreak

Registered User
Zoals het er nu voor staat gaat de show van vanavond gewoon DOOR. Op dit moment is daar windkracht 5 en zal afnemen naar 4.

Bron: Frits Pen, Dream Fireworks

P

poziloc

Guest
ik lees toch echt dat de wind vanavond aanzet naar windkracht 6 aan de kust
dit nieuws bulletin is om half 11 uitgebracht.

Een depressie boven het midden van de Noordzee trekt langzaam zuidwaarts en zorgt voor tamelijk veel bewolking. De aangevoerde lucht is erg onstabiel. Er vallen van tijd tot tijd buien. Het laag is in de bovenlucht gevuld met koude lucht. Dit resulteert in talrijke onweersbuien met zelfs kans op hagel en windstoten. Kortom, een natte dag met lokaal ook veel neerslag. Plaatselijk kan er het komende etmaal ruim 30 mm regen vallen. Het wordt niet veel warmer dan 17 graden. Er staat een matige, aan zee en op het IJsselmeer vrij krachtige westelijke wind, kracht 4 tot 5. Langs de westkust neemt de wind toe tot krachtig, 6 Bft.

GMP82

Zilveren Member
WeerOnline geeft echter weer aan dat de wind afzwakt naar kracht 4... (maar wel bewolking en buien)

Moeten maar ff afwachten, niks is zo veranderlijk als het weer ;)

Son-T

Registered User
Hier ff wat screen shots van een webcam......
Zag ook weer waterbommen voorbijkomen:p
naamloostest.JPG

scheveningen_11-8-2006.JPG

Sont.

Laatst bewerkt:

sharkyboy

Registered User
Ik ben er gisternavond/nacht ook geweest (11 augustus) ik vond het zekker wat hebben leuke effecten en zeker dat blauw vond ik erg mooi ook de watershells vond ik uber kicke ik heb ook nog wat foto's genomen:) aangezien ik 10 minuten moet fietsen of 2 minuten moet scootere ben ik er de volgende week bij de competitie ook :) :9 :w

sharkyboy

Mattenfreak

Registered User
Gerwin is op vakantie, maar hij vroeg of ik zijn post even hierheen wilde kopiëren:

Gerwin zei:
Gisteren 11 augustus mocht ik aanwezig zijn bij de opbouw van het vw in scheveningen samen met Stefanfreak.
Het was eerst afwachten aangezien er windkracht 6 was voorspeld, maar uiteindelijk zijn we dan toch rond 20.30 uur de show gaan opbouwen.
Rond een uur of 10 kwamen Tony en Vinnie van FPM ook nog even langs.
Het mooie van alles was dat we de show vanaf het poton mochten meemaken, en ik kan je zeggen dat dit iets is wat je eigenlijk niet in woorden kunt beschrijven.
De film kun je na 20 augustus bekijken. Ik ben nl. nu opvakantie, en kan de film nu niet uploaden.
Dan nog een bedankje voor Dream Fireworks: Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Afbeelding%20004%20%28Small%29vwc.jpg

Scheveningen_0002vwc.jpg

Speciaal nieuw watermortieren blok

Scheveningen_0003vwc.jpg

Water mortieren rek

Scheveningen_0004vwc.jpg

Flowerbeds

Scheveningen_0001vwc.jpg

50 en 75 mm mortieren liggen klaar

Scheveningen_0015vwc.jpg

Scheveningen_0005vwc.jpg

Mortieren staan gereed

Scheveningen_0006vwc.jpg

Scheveningen_0014vwc.jpg

De Candle-rekken

Scheveningen_0007vwc.jpg

Scheveningen_0008vwc.jpg

Scheveningen_0009vwc.jpg

Scheveningen_0010vwc.jpg

Scheveningen_0011vwc.jpg

De show

Scheveningen_0013vwc.jpg

En dan moet je ook weer opruimen :):p

En nog fotootje van mij met een blokkie:

Afbeelding%20006%20%28Small%29vwc.jpg

Stefanfreak

Registered User
Gerwin en ik hebben de laatste uurtjes prima samengewerkt. Ik ben ook benieuwd naar jou filmpje. De foto's zien er in ieder geval goed uit:w

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hier nog een klein filmpje van 3 minuten
gefilmt met de fotocamera vanaf de pier.
hij staat op Rapidshare

KLIK HIER voor scheveningen filmpje

Bovenaan