Zomer vuurwerken scheveningen 14-21-28 juli // 4 -11 aug

Mind Controller

Registered User
Tony zei:
Om jullie effe warm te maken voor het zomervuurwerk hebben wij voor jullie 2 filmpjes geupload gefilmd in July 2005. Het eerste filmpje is van een serie waterbommen en wat mines die over het water worden geschoten. We hebben daar de camera neer mogen zetten om eens te kijken hoe dat in zijn werking gaat.

Leuk om te zien hoe dat in zijn werk gaat Tony. Vooral die blauwe mine is mooi om te zien.

bedankt voor het filmpje:)

Mind Controller

Registered User
Ik heb net de show vanaf de webcam bekeken, en ik vond die show er op het eerste gezicht goed uitzien. alleen wel jammer dat ik de wat hogere boeketten niet kon zien en er geen geluid bij zat. Wel vond ik die mines die naar de zijkant schoten mooi.

leuke show!:)

greetz MC

Roytje_Rotje

Registered User
Ik ben zojuist terug van Scheveningen, en moet toch wel eerlijk zeggen dat ik het een heerlijk showtje vond. Er werden naar mijn mening vrij veel salute's gebruikt, wat ik helemaal top vind. In verhouding met vorige week vond ik deze show overigens vele malen beter!
Mijn complimenten aan de mannen van Dream Fireworks.

De groeten... :w

NLsandman

Registered User
Prachtig die waterbommen!

Je kunt wel goed zien dat het best moeilijk is om waterbommen te schieten.

2e filmpjes is ook leuk, lekker dichtbij gefilmt en knap dat de camera nog trillings vrij is;)

fritspen

Registered User
Roytje_Rotje zei:
Ik ben zojuist terug van Scheveningen, en moet toch wel eerlijk zeggen dat ik het een heerlijk showtje vond. Er werden naar mijn mening vrij veel salute's gebruikt, wat ik helemaal top vind. In verhouding met vorige week vond ik deze show overigens vele malen beter!
Mijn complimenten aan de mannen van Dream Fireworks.

De groeten... :w

Nou leuk hoor ik (jolanda) ben een vrouw en werk altijd hard mee om de show leuk te krijgen :)

groeten frits en jolanda
Dream Fireworks
Enschede

GMP82

Zilveren Member
NitraatFreak zei:
Gaat de show aanstaande vrijdag nog door? ivm het weer of iets anders?

Tis niet echt zinvol daar nu antwoord op te geven... Dat kan namelijk nog op de dag zelf veranderen (uit ervaring: zelfs nog een kwartier voor tijd). Voor zover ik weet gaat het voorlopig gewoon door.:w

vonk

FPM Moderator
Medewerker
vanavond reizen we ( ik en vrouw en hond) af naar het mooie scheveningen even een terrasje pikken en show kijken, nog meer mensen die gaan?

Chrissie81

Registered User
Ik reis ook met een maatje naar het mooie scheveningen af ja, voor de show en lekker terrasje ja.

Plezier vast.

Groetjes

vincer

Registered User
Ben net terug,viel echt tegen!!
Door de rook heb ik misschien maar 20% van het afgeschoten vuurwerk gezien. Beetje jammer maar shoppen op de boulevard is toch ook altijd weer leuk.
Volgende week hopelijk beter.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
wij zijn ook net terug en helaas was bijna de helft van het vuurwerk slecht tot niet te zien door de dauw/mist.

toch nog wel wat leuke dingen gezien zoals de waterbommen die naar mijn mening een tikkie groter waren dan 2 weken geleden:p ?? het waren er ook een stuk minder.

begin van de show mooie gouden bommen gezien die tot aan het water kwamen, en wat ook opviel was dat er deze keer meer met mine,s gewerkt werd.

denk zelf dat als er geen mist/dauw geweest zou zijn dat het een beste show geweest zou zijn....maar ja konden we het weer maar regelen.;)

Laatst bewerkt:

Alexy

Registered User
Wat was dat een slechte show zeg... De waterbommen waren wel leuk, maar de rest :X , mischien vooral omdat de rook de helft van de show wegnam, maar dat kon mijn leuke dagje Scheveningen NIET verpesten :) !

fritspen

Registered User
Alexy zei:
Wat was dat een slechte show zeg... De waterbommen waren wel leuk, maar de rest :X , mischien vooral omdat de rook de helft van de show wegnam, maar dat kon mijn leuke dagje Scheveningen NIET verpesten :) !

Hoe kan het nu een slechte show zijn geweest als je meer dan 80% niet kunt zien. Ook wij zijn hier niet blij mee maar aan zo'n dichte mist kunnen wij ook niets doen helaas.

groeten frits

Laatst bewerkt door een moderator:
P

poziloc

Guest
snap die beoordelingen ook niet helemaal.
je lekker negatief uitlaten, terwijl je niet eens de hele show kon zien.
is een beetje erg kort door de bocht alexy en vincer!

Laatst bewerkt:

vincer

Registered User
Ben zekers niet negatief over de show,alleen over die situatie die er was.
Ik heb weinig van de show kunnen zien door de rook/dauw/mist.
Vond ik gewoon jammer.
In iedergeval geen verkeerd woord over de show,de waterbommen waren gewoon :9 .

Alexy

Registered User
fritspen zei:
Hoe kan het nu een slechte show zijn geweest als je meer dan 80% niet kunt zien. Ook wij zijn hier niet blij mee maar aan zo'n dichte mist kunnen wij ook niets doen helaas.

groeten frits

Ik denk dat ik het een beetje vaag heb uitgelegd... Ik vond het slecht dat je de helft niet zag...(jaja, ik ben onduidelijk)

P

poziloc

Guest
er wordt door jullie bijde gezegd, dat het een slechte show was.
zet er dan bij, dat je de show niet kon beoordelen, door de weersomstandigheden...in dit geval mist

Mike18

Registered User
Och, een deel was wat wazig, maar wat mij betreft zeker geen mislukte show. Ik heb wel eens erger gezien en het enige, maar dan ook enige wat we toen konden zien was oplichtende mist. Afgelopen vrijdag behoorlijk genoten, met aparte vermelding van de waterbommen. Geweldig spul :)

Twee voorbeelden van afgelopen vrijdag:

_DSC5368.jpg

_DSC5383.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Mike18 zei:
Och, een deel was wat wazig, maar wat mij betreft zeker geen mislukte show. Ik heb wel eens erger gezien en het enige, maar dan ook enige wat we toen konden zien was oplichtende mist. Afgelopen vrijdag behoorlijk genoten, met aparte vermelding van de waterbommen. Geweldig spul :)

_DSC5383.jpg

Ik vind deze ondanks de mist zeer mooi. Heel strak en super scherp.

Bovenaan