Zink Pijlen Nederland

elgielo

Registered User
hahaha is ook maar een klein dorpje hoor.
Ik meen dat ze er zelfs nog een inheemse mensensoort laatst hadden ontdekt die nog met pijl en boog jagen :tounge:

article-2024011-0D5CFC6500000578-132_468x381.jpg

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Last minute... Theo van Huet in Pannerden verkoopt op het laatste moment nu ook het Zink Pijlen Pakket. Ik dacht dat hij over de toonbank ging voor €47,50

Laatst bewerkt:

blacklabel

Registered User
Net binnen vers van de pers

2011-12-29%25252016.12.12.jpg

Wat korting gekregen dus voor 42 euro :D Vind het nog behoorlijk wat geld voor een paar pijltjes de normale prijs van 70 euro had ik er nooit voor betaald.

DioR

Registered User
Net binnen vers van de pers

2011-12-29%25252016.12.12.jpg

Wat korting gekregen dus voor 42 euro :D Vind het nog behoorlijk wat geld voor een paar pijltjes de normale prijs van 70 euro had ik er nooit voor betaald.

Er zitten nieuwe labels op zie ik. Dat zal ook wel te maken hebben gehad met de prijsverhoging ;).
Maar ik vind 50 euro een precies goede prijs voor deze toppers. Dan kom je op 5 euro per pijl, wat ik niet duur vind voor die kwaliteit. Duurder dan 50 euro moeten ze naar mijn mening nooit worden!

Pyrodad

Registered User
Heb er wel veel voor moeten betalen (64,50), maar gisteravond 2 afgestoken en ze zijn ook wel super!!!
Staan ieder jaar op m'n lijst, nog nooit spijt gehad, ook nu niet :happy:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
pff, Had 8 goudpijlen (goldkafer) en die waren wel aardig, maar 8 keer hetzelfde effect is gewoon niet best,
De 2 blinker pijlen vond ik ook niet echt overtuigend. De weisse blinker Zink-pijlen uit Duitsland (20 grams i.p.v. 40 gram) waren echt een klasse beter.

KoenL

Registered User
Hmmmm uiteraard hoge verwachtingen gehad van deze pijlen. Voor het geld mag je best wat verwachten.

De effecten vond ik mooi en goed, maar te klein. Ik had minstens de grootte verwacht zoals de uitwerkingen van de grote Killing Arrow pijlen, maar dat haalde ze niet.

Volgend jaar zitten ze er bij mij niet meer bij, liever een extra pakket Killing Arrow pijlen. Goedkoper en groter.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vond deze pijlen fantastisch. De pijlen stijgen wel erg hoog op, maar als je ziet hoe lang de effecten blijven hangen snap ik dat wel! De weisse blinkers waren groot, fel en blinkten bijna 10 seconden!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
?, Waar had jij je pijlen vandaan dan?
Volgend jaar weer lekker Duitse 20 grams zinkjes halen. Die zijn veel beter.

Ik vond deze pijlen fantastisch. De pijlen stijgen wel erg hoog op, maar als je ziet hoe lang de effecten blijven hangen snap ik dat wel! De weisse blinkers waren groot, fel en blinkten bijna 10 seconden!

roelz

Registered User
Hmmzz, eigenlijk vond ik ze een beetje tegenvallen, alleen de goud pijl was erg goed, bleef zeer lang hangen ondanks de harde wind. Volgend jaar kies ik andere pijlen.. (Had zo'n set als op de foto van DioR).

DioR

Registered User
Hmmzz, eigenlijk vond ik ze een beetje tegenvallen, alleen de goud pijl was erg goed, bleef zeer lang hangen ondanks de harde wind. Volgend jaar kies ik andere pijlen.. (Had zo'n set als op de foto van DioR).

Je bedoelt de versie van de foto van Blacklabel. Ik heb hem met citaat weer gepost op forum. Op pagina 13 staat het originele bericht van Blacklabel.

elgielo

Registered User
Had zelf de zwarte versie zonder bling bling label maar bij mij deden ze het allemaal perfect op 2 motoren na die niet zo krachtig waren en heel het publiek onder de brandende sterren zat :tounge:

Vooral de blinker deed het inderdaad tot op de grond.

D

Deleted member 17038

Guest
?, Waar had jij je pijlen vandaan dan?
Volgend jaar weer lekker Duitse 20 grams zinkjes halen. Die zijn veel beter.

Ik had de versie die ze ook in duitsland bij vuurwerk24 of 24vuurwerk verkopen (Elten)
Zwart label met een sticker verder niks bijzonders.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb het idee dat er ineens andere op de markt zijn gebracht en die eigenlijk verkocht worden onder 1 naam.
De oude versie, zwart met sticker zijn gewoon top. Als je die niet mooi vind dat snap ik er niets meer van. Mooie paarse sterren die tenminste branden, mooi goud wat blijft hangen net als het zilver.

Volgend jaar die met sticker maar laten voor wat ze zijn.

elgielo

Registered User
Die met paars effect zaten bij mijn verkoper niet meer in het pakket!
Er zaten 4 soorten in! witte dop, zwarte dop, zilveren dop en gouden dop.
Dus de zelfde samenstelling van kleuren als diegenen op de laatste foto.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest

Filmpje van mijn zinkpijl met witte dop. Echt super!
Deze pijlen bedriegen je niet in vergelijking met sommige andere 40 grams pijlen! (maar dan wel de zwarte met een stickertje er op)
Ook mooi is bij dit filmpje de stijghoogte, je ziet een miliseconde voor je de knal hoort de flits al!

Laatst bewerkt door een moderator:

KruitFreak

Registered User
Met witte dop en gouden dop vind ik het mooist. Effecten zijn zeer groot en blijven lang hangen. Daar kan zelfs geen 75 grams pijl van onze zuiderburen tegenop. Dit jaar weer de zwarte pijlen gehad, dus zonder kleur etiket. Ze waren los te koop, dus uitzoeken maar :smiling:

Bovenaan