Zink Pijlen Nederland

Tony

Administrator
Medewerker
Re: Zink Pijlen JVE Jaco vuurwerk

Er is een kans dat deze schatjes van vuurpijlen niet meer verkocht gaan worden bij Jaco.
Reden men is niet blij, dat andere vuurwerk winkel deze vuurpijlen ook verkopen.
Daarom zouden ze per 2009 niet meer te koop zijn bij Jaco.
Maar ik hoop stiekem dat dit niet klopt.

Ik heb Jaco een mailtje gestuurd en het ziet er inderdaad naar uit dat hij ze dit jaar niet zal verkopen. Helaas :cry:. Ik denk dat we daar een hele leuke actie hadden lopen die we nu moeten gaan missen.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Da's erg jammer!
Zijn er dan nog wel andere winkels (behalve Rijswijk) die ze gaan verkopen?
Ik hoop natuurlijk op winkels a la Steenbergen of Orthen die met grote kortingen verkopen...

Ik heb Jaco een mailtje gestuurd en het ziet er inderdaad naar uit dat hij ze dit jaar niet zal verkopen. Helaas :cry:. Ik denk dat we daar een hele leuke actie hadden lopen die we nu moeten gaan missen.

Alfred

Registered User

Het ziet er naar uit .... Betekent dat dat er nog een kleine kans is dat het alsnog doorgaat? :confused: En kunnen wij daar nog iets in betekenen? Ik had afgelopen jaar ook dit pijlenpakket en ik had er eigenlijk alweer op gerekend voor dit jaar. Ik hoop dat we JACO alsnog kunnen overhalen deze fantastische pijlen dit jaar wederom te verkopen. Volgens mij zouden daar een hoop vuurwerkliefhebbers blij van worden :bigsmile::bigsmile:

GMP82

Zilveren Member

Ja ietwat kinderachtig, zeker als je bedenkt dat "de concurrent" aan de andere kant vh land zit. Of zijn er nog andere vuurwerkwinkels waar ik geen weet van heb?

Tony

Administrator
Medewerker

Ja ietwat kinderachtig, zeker als je bedenkt dat "de concurrent" aan de andere kant vh land zit. Of zijn er nog andere vuurwerkwinkels waar ik geen weet van heb?

Misschien heeft die andere winkel wel het ALLEENRECHT afgedwongen ?!

Sweet Laker

Registered User

Een alleenrecht is gelijk aan een monopolie positie en dat is iets wat in niemands belang is. (Tenzij we het gaan hebben over het drukken van muntgeld bijvoorbeeld). Verder zie ik geen enkel nut aan een bedrijf dat een monopolie positie heeft zeker niet bij het aanbod van 10 luttele zink pijltjes.

En ook in dit geval blijf ik de reden onterecht of, om met de woorden van GMP te spreken, kinderachtig. Meer kan ik er niet van maken :rolleyes:

Tony

Administrator
Medewerker

Ik denk dat je zoiets wel kan afdwingen bij een importeur in het buitenland. Neem er genoeg af en jij bent de enige die ze kan afzetten in het andere land. Het kan zelfs zo zijn dat de koper als distributeur gaat optreden en alleen aan 1 winkel levert.

Het is nooit leuk als dit soort dingen gebeuren met een product die we graag willen hebben en je woont niet in de buurt van de winkel.

sebastiaantje

Registered User

Maar is dit nou zeker dat die pijlen door één en dezelfde worden verkocht?? Als dit niet het geval is , weet iemand dan welke winkels deze pijlen gaat verkopen, want deze pijlen moet ik echt een keer gehad hebben!! Eindje rijden heb ik er dan ook zeker wel voor over, koop ik tegelijk twee van deze setjes zink pijlen.

B.V.D Greetz

sebastiaantje

Registered User

Weet iemand het al???? WAnt wil deze pijlen zeker testen zekers vanwege de kwaliteit van zink. Moet haast wel goed zijn. Vooral als ik al die post lees en de ervaringen. Ben namelijk echt benieuwd
HAHAHA ZINK FEUERWERK:idea::smile::love:

Laatst bewerkt:

sebastiaantje

Registered User

jaja ik weet het k'zat fout beetje snel gelezen dat bericht!!!!!!, maar ja 'k zou graag nog het overtreffende antwoord willen hebben. Niet dat ik door wil zeiken ofzo. Het is gewoon echt belangstelling. Want zink levert echte pure kwaliteit en zou ze dit jaar echt in mijn collectie willen hebben.

Greetz

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member

Met name Zink heeft er natuurlijk geen enkel belang bij dat slechts een winkel hun 40 grammertjes verkoopt.

fireworkaddict

Registered User

Met name Zink heeft er natuurlijk geen enkel belang bij dat slechts een winkel hun 40 grammertjes verkoopt.

Tenzij die ene winkel een gegarandeerde grote afname doet, tegen een goede prijs...

Ik ben blij dat ik nog een aantal Zink pijlen heb liggen. De actie die FPM met Jaco had was namelijk echt super!

Ik heb Jaco een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie mogen ontvangen helaas. Misschien dat Tony al meer kan vertellen?

maasster

Registered User

MISSCHIEN zei hij, maar ja 'k zou graag nog het overtreffende antwoord willen hebben. Niet dat ik door wil zeiken ofzo. Het is gewoon echt belangstelling. Want zink levert echte pure kwaliteit en zou ze dit jaar echt in mijn collectie willen hebben.

Greetz

Zulle we zijn zin er ook maar bij pakken dan.

Dit lijkt me toch vrij duidelijk... Tony wist al dat jaco ze niet meer mocht verkopen. Dat kun je alleen al aan zijn zin zien. Hij wist niet dat er iemand nog op zou gaan reageren.

Conclusie van de dag. Jaco mag ze niet meer verkopen omdat een andere winkel het ALLEENrecht nu heeft ( Alleen weetjewel 1winkel!)

Richardus

Registered User

Joh, hij dacht dat niemand er nog op zou reageren op een openbaar forum, sure...

Hij zegt ook 'misschien'. Met vrij interpreteren kom je zo een heel eind ja. Wacht nou maar rustig tot je duidelijkheid via de winkels zelf krijgt.

maasster

Registered User

Joh, hij dacht dat niemand er nog op zou reageren op een openbaar forum, sure...

Hij zegt ook 'misschien'. Met vrij interpreteren kom je zo een heel eind ja. Wacht nou maar rustig tot je duidelijkheid via de winkels zelf krijgt.

Die duidelijkheid heb ik allang al gehad man.
Als je me niet gelooft wacht je maar tot de folders komen dan zie je het vanzelf.

Bovenaan