Ik vond het geslaagd, in zoverre ik het gevolgd heb, vuurwerk stelt mij zelden teleur. Het was alleen heel erg koud en ik had het er wel voor over alleen diegenen waar ik bij was en ook reed, vonden het minder prettig. Dus na de pauze naar de auto gegaan en gelukkig nog even 3 showtjes meegepikt vanaf de zijkant. Dus bij deze bedankt afc et cetera voor het finale filmpje. Kan ik die nog mooi meepikken lekker vanaf mijn warme stoeltje.
Nog even een vraagje over die mattencombinatie. Er zaten, redelijk aan het begin en aan het einde, een aantal matten die uit elkaar klapten, maar dan met een soort knetters en witte vonken in plaats van enkel normale oranje vonken. Zoiets had ik nog nooit gezien, weet iemand wat voor matten dat zijn?
Dit doet pijn, ik had die finale dus echt niet mogen missen zie ik nu. Wat een geweld moet dat geweest zijn. Heb een paar van die mortieren gezien aan het begin en voor de pauze, die megahard klapte met gouden bal. En die dan een stuk of 200 aan het eind...Echt geweldig. Zeer spijtig dat ik het gemist heb, nu maar hopen dat met oud en nieuw bij mij in de buurt een of andere gek een zooi mortieren de lucht in schiet.