Zena Trophy 2015 Be there!

jwtjuh

Registered User
Afgelopen jaar ging het helemaal niet zo verkeerd maar ik vond het niet perfect.
De knallers sloegen over en sommige sloegen elkaar kapot. Wat we toen hebben gedaan heeft ontzettend veel tijd gekost en zolang ik/we niet weten waarom de knallers niet knalde op de timing wil ik daar niet al teveel tijd meer insteken.

Dit betekend niet dat we helemaal niet gaan steppen.
We doen het alleen niet tijdens de mascleta :)

Aha, bedankt voor het antwoord, ik kijk nu al uit naar jullie show :grin:

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Toon 3 rondjes met de step om de Mascleta heen gaat.
Eigenlijk mocht dit nog niet bekend gemaakt worden.

Joyce

Registered User

Deze bekende YouTubers doen mee aan de Zena Trophy 2015!
‪#‎zenatrophy‬ ‪#‎zt15‬ ‪#‎prankster‬

Pieter

Registered User
Goed gezien ja!
12038343_877201722374846_2330199454436692138_n.jpg

Joyce

Registered User
12003312_877676695660682_7079417443329759637_n.jpg

Go Harder Better Faster in de VIP! Tickets nu verkrijgbaar op www.zenatrophy.com!
Like and share!
‪#‎zt15‬ ‪#‎zenatrophy‬ ‪#‎VIP‬ ‪#‎tickets‬

boozebelly

Registered User
Ik vind €60 nog niet eens zo heel gek. Normaal eet ik ook wel voor €20 euro op +5 bierbonnen.... zit je al op €30 aan consumptiebesteding wat nu dus inclusief is. Als die overige €30 dan betekend dat ik een mooi plaatsje krijg dan mag Zena er van mij ook wel een paar centen aan verdienen. Voor niks gaat de zon op.

GMP82

Zilveren Member
:slow::eek:uch...it hurts: goede interne communicatie
Kreeg vanmorgen nog op mail te horen dat VIP tickets waarschijnlijk niet door gingen..

Anyway, ik ga het voorleggen aan het gevolg :p eens kijken wat ze er van vinden.
Zoals Booze al aangeeft, wat er geboden wordt is wel netjes. En voor niks gaat de zon op (of schiet zena een zooi shows weg).

Is er nog korting voor trophy teamleden? :grin:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Het festival is voor iedereen GRATIS. Maar wil je echt per se dat beste plekje en gewoon in de watten gelegd worden kies dan voor een VIP-ticket!

Wat houdt een VIP-ticket allemaal in?

- VIP-wristband
- toegang VIP-tent + VIP-area
- prachtig zicht op het vuurwerk
- Fingerfood, rijkgevulde pangerechten, dessertbuffet
- 5 drankbonnen
- VIP-parking
- aparte toiletten

http://zena-event.com/

pyro_t

Registered User
Hoe zit het met parkeren dit jaar, moeten we weer over zo'n knollenveld als vorig jaar.
Dat vond mijn front splitter op de auto niet echt fijn.

Nadat ik er was gereden waren wel een paar hobbels weg.:x_x:

tristen

Registered User
Een kleine update van Zena Trophy Team FPM! Het introfilmpje is gemaakt, we zijn zelf erg tevreden over het resultaat! Het was even puzzelen wat we wilden, maar hij ziet er gelikt uit. De show is ook geschreven en verstuurd, volgens ons moet ook dat een erg mooi showtje worden. En een waar is over nagedacht, het introfilmpje zal jullie er een hééél klein beetje over vertellen.

Van mij mag het snel de 26ste zijn en mag het Intro filmpje snel online komen zodat wij jullie alvast een voorproefje kunnen geven van wat komen gaat! :)

Bovenaan