Zena Trophy 2015 Be there!

GMP82

Zilveren Member
Als dit blues, country is... loop ik aljaren naar de verkeerde blues en country bandjes te luisteren...

Don't shoot the messenger :p zo staat het op de trophy website ;-) wat mij betreft mag hij ook nog even oefenen..

Wat betreft de jurering..

Als deelnemer ben ik daar ook al een aantal keer over aan het miepen geweest ;-)
Antwoord tot dusver: daar is nog geen besluit over genomen.

Ik had zelf wel een voorstel gedaan, wat men interessant vond. Maar nog geen uitsluitsel dus.

Laatst bewerkt:

jwtjuh

Registered User
.......We gaan bij de mascleta niet net als vorig jaar digitaal steppen. Wel hebben we uiteraard alles in Valencia bij Ricasa besteld waaronder de lijnen, cakes, candles en single shot mines.

Hey Tony, waarom dit jaar niet digitaal steppen? Vind dat altijd het vetste tijdens de mascleta's in Valencia...

Ik zal mezelf maar even herhalen aangezien mijn bericht verdronken is in dit topic :)

Laatst bewerkt:

gizmo75

Registered User
Oh ja, ik had nog een vraag. Komt er dit jaar wel een eerlijke, onafhankelijke jury voor de showtjes van de deelnemers ipv wie er het hardst kan schreeuwen met zn zatte hoofd?

Dat was vorig jaar al aangepast! Jury bestond uit een mix van mensen van ZENA, Locals, Dealers, enz.

Dennis010

Registered User
Dat was vorig jaar al aangepast! Jury bestond uit een mix van mensen van ZENA, Locals, Dealers, enz.

Oh, ok...niet meegekregen, dus te vroeg geroepen :) Ik heb de finale vanaf het parkeerterrein gekeken om zo gelijk daarna weg te rijden zonder file ;-)
Dit jaar maar weer een hotelletje overigens, in het centrum van Maaseik.

hardcore0438

Registered User
Ik heb begrepen dat in de muziektent de laatste act van Dj Francois niet doorgaat, is hier een vervangend artiest op gevonden of sluit het feestje een uur eerder?

GMP82

Zilveren Member
Naja zonder gekheid, n.a.v. de opmerkingen van vorig jaar (dat er alleen maar keiharde stampmuziek was), is er nu wel degelijk moeite gedaan om iets meer variatie te creëren..!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Naja zonder gekheid, n.a.v. de opmerkingen van vorig jaar (dat er alleen maar keiharde stampmuziek was), is er nu wel degelijk moeite gedaan om iets meer variatie te creëren..!

Misschien ook wel een reden dat Dj Francois act geskipt is.

Maar het kan ook zijn, dat het organisatie beter lijkt, dat men relax kan napraten onder het genot van een rustiger deuntje.

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
Inderdaad fijn dat er meer variatie is.
Dat houdt hopelijk ook de pillen slikkende en de doorgesnoven gasten tegen.
(Want die komen niet voor het vuurwerk, maar zetten wel een stempel op de Zena trophy.)

die komen helaas over al.... en niet vanwege de stampmuziek.....

painkiller

Registered User
(Want die komen niet voor het vuurwerk, maar zetten wel een stempel op de Zena trophy.)

Wow.... Hoeveel vooroordelen krijg je in 1 post...
Ik heb liever die doorgesnoven pillenslikkers dan die vuurwerkhooligans op een festival.

Z@P

Registered User

Sigarenboertje slaat de plank mis... het zou zomaar een opmerking van bonte kunnen zijn...

Joyce

Registered User
12009593_876292902465728_4252736030212902146_n.jpg

Neem die pampertjes maar mee! Lekker extreem doen op de Zena Trophy!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Wow.... Hoeveel vooroordelen krijg je in 1 post...
Ik heb liever die doorgesnoven pillenslikkers dan die vuurwerkhooligans op een festival.

Sigarenboertje slaat de plank mis... het zou zomaar een opmerking van bonte kunnen zijn...

Ik heb het al aangepast.

Excuses van mijn kant, maar ik vond het wel jammer dat er gevochten werd na de Trophy.
Jammer, want het was vorig jaar toch kei geslaagd/gezellig.

Sweet Laker

Registered User
Mooie website over de Trophy en lekkere muziekkeuze ook!

Kan alleen zo snel niks vinden van Larry Coke op yt. Enig idee waar zijn optreden mee te vergelijken is?

Tony

Administrator
Medewerker
Deze vraag is waarschijnlijk al 28 keer gesteld maar ik ben toch benieuwd; worden er dit jaar ook backstage rondleidingen gegeven? Het zou toch wel erg handig zijn om dit soort informatie nu zo'n beetje vrij te geven. Want ik heb een aantal mensen die meekomen die dat erg tof zou lijken, maar i.v.m. vertrek en werktijden belangrijk om te weten of het door gaat.

Zoals ik het begrepen heb zullen er geen backstage tours plaatsvinden ivm de veiligheid.

Hey Tony, waarom dit jaar niet digitaal steppen? Vind dat altijd het vetste tijdens de mascleta's in Valencia...

Afgelopen jaar ging het helemaal niet zo verkeerd maar ik vond het niet perfect.
De knallers sloegen over en sommige sloegen elkaar kapot. Wat we toen hebben gedaan heeft ontzettend veel tijd gekost en zolang ik/we niet weten waarom de knallers niet knalde op de timing wil ik daar niet al teveel tijd meer insteken.

Dit betekend niet dat we helemaal niet gaan steppen.
We doen het alleen niet tijdens de mascleta :)

Firecrack-R

Registered User
''Dit betekend niet dat we helemaal niet gaan steppen.
We doen het alleen niet tijdens de mascleta''

Goed bezig Tony! Ik ben erg benieuwd wat Pirotecnia FPM dit jaar weer voor moois neer gaat zetten.

Bovenaan