ZENA TROPHY 2014! Be There!

D

Deleted member 17038

Guest
Lol was het de bedoeling dat pownews mee deed? Heb ik ff gemist hoor!

Pieter

Registered User
Ben benieuwd of die wel de moeite nemen om zelf een showtje samen te stellen. Hoop het wel :)

Pownews had er vorig jaar zelf geen zak aan gedaan (heeft zena zelf maar opgelost)..

Panorama zal zelf de show samenstellen en ook opbouwen. Wel krijgen ze natuurlijk 'hulp' van Zena omdat ze betrekkelijk weinig ervaring hebben.

Zena Vuurwerk Vathorst

Registered User
Hey Heb jij zin om naar de zena trophy te gaan? maar heb je problemen met vervoer? Dan hebben wij van Zena Amersfoort een perfecte aanbieding. We bieden je een bus reis aan naar de zena trophy de kosten bedragen 20 euro. Daarin zit een drankje voor de heenweg en ook eentje voor de terug Tevens een coupon van 20 euro om aan het einde van het jaar vuurwerk van te Kopen. Vind jij dit idee en wil je Graag mee mail me dan! mijn email is: d_brandsen@hotmail.nl velen mensen hebben gevraagd of dat we ze langs halen of op halen dat doen wij niet. wij rijde vanaf Vathorst in een stuk door naar Trophy. Voor meer vragen en opmerkingen mail me!

Groeten Jeroen en Dave Brandsen

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Hey Heb jij zin om naar de zena trophy te gaan? maar heb je problemen met vervoer? Dan hebben wij van Zena Amersfoort een perfecte aanbieding. We bieden je een bus reis aan naar de zena trophy de kosten bedragen 20 euro. Daarin zit een drankje voor de heenweg en ook eentje voor de terug Tevens een coupon van 20 euro om aan het einde van het jaar vuurwerk van te Kopen. Vind jij dit idee en wil je Graag mee mail me dan!

Groeten Jeroen en Dave Brandsen

Super gebaar Jeroen en Dave. Top van jullie.
Met mailen bedoel je een prive bericht op het forum of via jullie emailadres van de winkel. Indien het laatste kunnen jullie dan het emailadres nog even posten? bij voorbaat dank.

Zena Trophy

Registered User
Enthousiaste bezoeker maakt supervette maquette van de Zena Trophy 2013!

10629537_912484905432616_7557328901002494889_o.jpg

10636771_912484902099283_7165943793822298404_o.jpg

10515227_912484908765949_603527394451649951_o.jpg

10633910_912484895432617_8811698341748900743_o.jpg

myrmidon

Registered User
Kijk,dit is een introductie waarmee ik erg kan lachen, jammer dat team FPM maar uit 1 persoon bestaat ^-^ hahaha

Laatst bewerkt:

tristen

Registered User
Kijk,dit is een introductie waarmee ik erg kan lachen, jammer dat team FPM maar uit 1 persoon bestaat ^-^ hahaha

De rest is bang voor de camera... :tounge: Nee, ik wist het ook niet. Totdat Pieter met het geweldige idee kwam om me te interviewen in Olen! Haha. En het ging redelijk moeilijk, er kon altijd wel iemand niet. En moest al op snelle termijn ingeleverd worden, gaat gelukkig niet om de intro! :hehe!:

funkie x

Registered User
Aan motivatie ontbreekt het zeker niet in deze groep!! Alleen hopen dat het publiek ons gunstig gezint is met de applaus meting haha

Firecrack-R

Registered User
Aan motivatie ontbreekt het zeker niet in deze groep!! Alleen hopen dat het publiek ons gunstig gezint is met de applaus meting haha

Ja ik vind dat het enige minpuntje aan de Trophy, stel gewoon een officiële jury samen.. Elk forum vertegenwoordigd 1 officieel jurylid, en laat het publiek ook mee joelen en laat dat bij elkaar de winnaar kiezen. Lijkt me eerlijker en nauwkeuriger. Maar dat zijn van die kleine dingetjes, het belangrijkst is dat Zena dit organiseert en dat het hartstikke gaaf is. En leuk dat het budget omhoog is gegaan.

Nu ik hier toch al aan het spammen ben, ik begin nu toch echt het programma te missen! Waar blijft die:embarrased:

Bovenaan