ZENA TROPHY 2014! Be There!

postvoordennis

Registered User
Weet iemand wanneer de timetable bekend wordt gemaakt? Was vorig jaar erg leuk, alleen het wachten tussen de verschillende activiteiten was net wat te lang.

Firecrack-R

Registered User
Vraagje van mijn kant: word de spektakelshow weer geschoten door Big Smile fireworks? Ondanks dat het eeuwig zonde was dat de muziek uitviel (overmacht) was het wel een sublieme show met hele mooie producten. Ik neem aan (en hoop) van wel!

:lub:

Tony

Administrator
Medewerker
Vraagje van mijn kant: word de spektakelshow weer geschoten door Big Smile fireworks? Ondanks dat het eeuwig zonde was dat de muziek uitviel was het wel een sublieme show met hele mooie producten. Ik neem aan (en hoop) van wel!

Big Smile Fireworks neemt de finaleshow inderdaad voor zijn rekening!
KNALLUH!

gizmo75

Registered User
Weet iemand wanneer de timetable bekend wordt gemaakt? Was vorig jaar erg leuk, alleen het wachten tussen de verschillende activiteiten was net wat te lang.

Wat ik ervan weet is dat ze juist vanwege de opbouwende kritiek over de wachttijden het hele evenement wat later beginnen dan vorig jaar, de tussenpozen hebben ingekort en voor meer vertier hebben gezorgd zodat er tijdens de kortere pauzes dan vorig jaar genoeg te doen is.

D

Deleted member 17038

Guest
Ohhw.. ik vind het wel jammer! Lol ik mijn neefje al helemaal lopen ophypen hoe gaaf dat is met muziek. Oeii die zal wel ff balen haha ik ook! Had ik het program maar moeten lezen :hehe!:

Bovenaan