ZENA TROPHY 2014! Be There!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wat zou je zelf stoken tijdens een dagshow? Ik denk dan zelf aan: crackling, knal, fluit.

Zena Trophy

Registered User
RAMMÛHHHH BIJ DAGLICHT!!!!!!
Check: http://www.zena-trophy.com/vuurwerk/daylight-show

10407465_899411890073251_4305701573021053493_n.png

Moontan

Moderator
Medewerker
Haha geweldig die laatste poster, haha. :hehe!:
Als ik zie wat er allemaal op het programma staat denk ik dat de Zena Trophy 2014 wel eens kon uitlopen tot het grootste feest in de geschiedenis.

painkiller

Registered User
Haha geweldig die laatste poster, haha. :hehe!:
Als ik zie wat er allemaal op het programma staat denk ik dat de Zena Trophy 2014 wel eens kon uitlopen tot het grootste feest in de geschiedenis.
Ik hoop ook echt dat dit een gigantisch succes gaat worden voor Zena. Als je kijkt hoeveel moeite en geld hierin word gestoken gun je ze gigantische bezoekersaantallen.

Vorig jaar was natuurlijk voor ons liefhebbers een leuk feest maar qua bezoekers viel het behoorlijk tegen.

Laatst bewerkt:

Firecrack-R

Registered User
RAGGENNN

Ik neem 5 mensen mee waaronder schoonmoeders dus ik hoop dat ze word weggeblazen:tounge:

Laatst bewerkt:

Steef-Kaboom

Registered User
Inmiddels raakt de auto gevuld, dat wordt gezellig. Ik heb er al heel erg veel zin in! Zoveel vuurwerk op een dag is gewoon prachtig !:lub:

Moontan

Moderator
Medewerker
Inmiddels raakt de auto gevuld, dat wordt gezellig. Ik heb er al heel erg veel zin in! Zoveel vuurwerk op een dag is gewoon prachtig !:lub:

En ontzettend bedankt dat ik met je mee kan rijden. Wordt super deze dag (en het scheelt je ook nog eens in de kosten)
Je bent een topper Stefan, thanks!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Wat is eigenlijk precies de bedoeling van het Vuurwerk werpen?
Uiteraard dat je ver moet gooien, maar hoe gaat dat in zijn werk?
Net zoals kogelslingeren?

tristen

Registered User
Wat is eigenlijk precies de bedoeling van het Vuurwerk werpen?
Uiteraard dat je ver moet gooien, maar hoe gaat dat in zijn werk?
Net zoals kogelslingeren?

Je krijgt 3 kansen, deze moet je benutten doormiddel van het werpen van de pijl. Hoe je dat doet moet je zelf weten, als het maar op eigen kracht gebeurd. Als je over het vorige record gooit wordt daar een paaltje geplaatst. En van te voren heb je een formulier ingevuld met wat gegevens van je. En uiteindelijk volgt er een winnaar. Zo ging het althans afgelopen jaar!

Bovenaan