• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

ZENA TROPHY 2014! Be There!

10497302_882297305118043_988564192786284131_o.jpg

HARDER BETTER FASTER!
Ook dit jaar weer een DIKKE MASCLETA @Zenatrophy 2014

hehe kun je die stress nog een keer aan? ;-)

Gaaf dat jullie dit nog eens kunnen en mogen doen!

Volgens mij hebben we er rond de 120 stuks nodig. Dus King kom er maar in :)

Ik heb voor de grap ff geinformeerd bij m'n leverancier wat 120 rijplaten huren voor een paar dagen zou kosten en snap nu wel dat dit helaas niet tot de mogelijkheden behoord.

Rijplaten kosten erg veel centjes... Transport, huur en weer transport.

Jammer maar helaas! Nu is er meer budget beschikbaar voor het vuurwerk zodat onze NederlandseSpanjaard Tony ''Iniesta'' ''Caballer'' Gemmink er iets geks van kan maken!

Ik denk dat ik ook wel even kom kijken.

Jup, goedkoop zijn ze niet dat ben ik met jullie eens alleen.

Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken Tony, je bent immers de onbetwiste mascleta macher van de benelux!

Back
Bovenaan