gizmo75
Registered User
Die site is voor zena Nederland
En alleen voor info over Burn It artikelen. Daarnaast is deze ook nog eens niet volledig er ontbreken bijv. nog dealers!!
Die site is voor zena Nederland
Wat wel jammer is bij Zena is dat voorheen kon je nog wel eens iets bestellen dat alleen in Olen verkrijgbaar is en dan lieten ze het ff meekomen naar Baarle. Dat doen ze niet meer kennelijk. Vind men teveel gedoe. ik heb een paar potjes purple peony nodig, maar die weigeren ze ff naar Baarle te laten komen, zo bleek mij afgelopen zaterdag. `Rij maar naar Olen` werd mij toegesnauwd.
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar Olen geweest. Ik moet zeggen de winkel en het personeel heeft mij aangenaam verrast. Dit na een ruim 1,5 uur durende rit kwam als een welkome verrassing. Wat mij over de streep trok waren de mailings met aanbiedingen. In vergelijking met vorig jaar vind ik de aanbiedingen nu tegenvallen. Echter ben ik van plan om op korte termijn langs te komen. Vorig jaar was ik aangenaam verrast toen ik in de winkel xtra aanbiedingen zag, kan ik dit nu ook verwachten? Als voorbeeld van vorig jaar bijv de Asgaard voor ik meen 8 of 9,-. Wat is de % korting per stuk vuurwerk dat je krijgt?
Alvast bedankt voor het terug reageren....greetzzzz
...Voor de rest geldt er, op dit moment, op het gehele assortiment (zonder de producten in promo uiteraard) een korting van 25% met je Lvc pas!
krijg je die er ook bij? ;-)Leuke dame :hehe!:
Nu verkrijgbaar bij Zena Vuuwerk Mega Store (Olen)
EN Zena De Bunker (Baarle)
![]()